Duck-Twacy Posted 28 juli 2006 Report Share Posted 28 juli 2006 Surfde langs deze leverancierssite. Op zich is een volledige digitale afhandeling tot aan de eindtrap, niet nieuw. Behold gaat erg ver en lijkt nagenoeg alles mogelijk te maken; alle mogelijke inputs, dsp, digitale xover, AD, DA, (tot aan een AD converter op de headshell van een mc element ) Nou ja sommige items zijn preliminary. Ben wel benieuwd hoe zoiets nu gaat klinken. http://www.behold.eu/page.php?en100000 Begrijp dat er bij Multifoon Alexandrium een en ander opgesteld staat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard 2 Posted 28 juli 2006 Report Share Posted 28 juli 2006 Daar is Alcoa ook vast erg blij mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 29 juli 2006 Report Share Posted 29 juli 2006 Daar is Alcoa ook vast erg blij mee. Alcoa ? Bedoel je mij ? Uhhm, in dat geval... hoezo zou ik daar dan erg blij mee moeten zijn ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 29 juli 2006 Report Share Posted 29 juli 2006 Die pic-up pre is toch al eens voorbij gekomen ??? Lijkt mij alleen handig voor mensen met een S/PDIF aansluiting naast hun oren. Da's wel erg verre toekomst Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard 2 Posted 29 juli 2006 Report Share Posted 29 juli 2006 Daar is Alcoa ook vast erg blij mee. Alcoa ? Bedoel je mij ? Uhhm, in dat geval... hoezo zou ik daar dan erg blij mee moeten zijn ? Nee hoor, je hoeft je niet aangesproken te voelen. Alcoa is een aluminiumboer die mogelijk de grondstoffen voor die kasten levert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 30 juli 2006 Report Share Posted 30 juli 2006 Die pic-up pre is toch al eens voorbij gekomen ??? Nieuwe ronde nieuwe kansen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 30 juli 2006 Author Report Share Posted 30 juli 2006 Daar is Alcoa ook vast erg blij mee. Alcoa ? Bedoel je mij ? Denk http://www.alcoa.com/global/en/home.asp (gezien de cm dikke zijpanelen) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts