Erjee Posted 29 juli 2006 Report Share Posted 29 juli 2006 Beste HEAR forumer en ook gast, Middels dit topic wil ik jullie aandacht vestigen op Audioclub Oost Brabant. Nu is het zo dat we dit jaar 5 jaar bestaan en dat moet gevierd worden met een lustrum. Alle leden zijn hierop welkom. Ook nieuwe leden! Wil je lid worden van onze club, ga dan naar onze website; Audioclub Oost Brabant, klik vervolgens op Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 30 juli 2006 Report Share Posted 30 juli 2006 Ik probeer al een hele tijd om een keer te komen voor een kennismaking. Helaas kan ik, of de betreffende avond niet, vergeet ik het of heeft m'n baas iets in petto waardoor ik niet kan komen. Ik heb nu 17 augustus in m'n agenda staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 31 juli 2006 Author Report Share Posted 31 juli 2006 Hoi Hans, Je bent van harte welkom! Om 20.00 uur beginnen we, maar vanaf 'n uur of half 8 staan koffie, thee en koekjes al klaar. Met groet, Erjee Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 17 augustus 2006 Report Share Posted 17 augustus 2006 Hoi Hans, Je bent van harte welkom! Om 20.00 uur beginnen we, maar vanaf 'n uur of half 8 staan koffie, thee en koekjes al klaar. Met groet, Erjee Ondertussen zijn 't er drie geworden. SOTA Jerry en m'n broer komen ook.... Tot vanavond. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 17 augustus 2006 Author Report Share Posted 17 augustus 2006 Ondertussen zijn 't er drie geworden. SOTA Jerry en m'n broer komen ook.... Tot vanavond. Tre nais! Ge bent allen van harte welkom! Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 18 augustus 2006 Report Share Posted 18 augustus 2006 Gisteravond dus naar vessem getogen... precies om 20:00 uur start de demo... al is dat kennelijk voor enige leden nog even wennen. Jan Admiraal heeft drie sets Reference 3A speakers klaar staan en twee geintegreerde buizenversterkers van het merk Leben. Als CD speler fungeert een Art speak gemodificeerde Sony speler. Bekabeling is standaard studiobekabeling. Het hele verslag kun je strak op de site van de club lezen. Vraag...Wat ik het leuke aan zo'n avond vond...? Antwoord...Van Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 18 augustus 2006 Author Report Share Posted 18 augustus 2006 Vraag...Wat ik het leuke aan zo'n avond vond...? Antwoord...Van Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 21 september 2006 Report Share Posted 21 september 2006 Volgende maand hoop ik jou en de anderen (en graag nog andere gasten)bij de demo van >>> RA-Vision <<< te spreken. Met vriendelijke groet, Erjee. Dat is vandaag dus. Ik ben gewoon lid geworden.... ik heb er zin in... Voor 5 euro kun je 'n keer proeven. Mij, is dat dus wel bevallen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 21 september 2006 Author Report Share Posted 21 september 2006 Volgende maand hoop ik jou en de anderen (en graag nog andere gasten) bij de demo van >>> RA-Vision <<< te spreken. Met vriendelijke groet,Erjee. Dat is vandaag dus. Ik ben gewoon lid geworden.... ik heb er zin in... Voor 5 euro kun je 'n keer proeven. Mij, is dat dus wel bevallen... Welkom bij de club, Hans! Helaas ben ikzelf afwezig a.g.v. de 65e verjaardag van ons moeders. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 22 september 2006 Report Share Posted 22 september 2006 Volgende maand hoop ik jou en de anderen (en graag nog andere gasten) bij de demo van >>> RA-Vision <<< te spreken. Met vriendelijke groet,Erjee. Dat is vandaag dus. Ik ben gewoon lid geworden.... ik heb er zin in... Voor 5 euro kun je 'n keer proeven. Mij, is dat dus wel bevallen... Welkom bij de club, Hans! Helaas ben ikzelf afwezig a.g.v. de 65e verjaardag van ons moeders. Je hebt wat gemist.... 'n set van zo'n Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 22 september 2006 Report Share Posted 22 september 2006 [...] [...] Je hebt wat gemist.... 'n set van zo'n Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 22 september 2006 Author Report Share Posted 22 september 2006 Je hebt wat gemist.... 'n set van zo'n Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 20 oktober 2006 Report Share Posted 20 oktober 2006 Gisteravond was het ook weer enorm gezellig... Niet vanwege de demo, maar vanwege het lustrumfeest. Ik kon me weinig voorstellen op zo'n "hengstenbal". Achteraf viel het me geweldig mee. Je zit op zo'n feest n.l. onder gelijkgestemde... dus stof genoeg. En dat we het soms niet met elkaar eens waren... is inherent aan de hobby... De geluidskwaliteit viel wat tegen.... Al konden die speakertjes wel verschrikkelijk hard... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 20 oktober 2006 Author Report Share Posted 20 oktober 2006 Hoi Hans, Gezellig was het zeker! Het was (uiteraard) ons eerste lustrum, maar moet toegeven dat het me heel goed bevallen is! Op naar de volgende 5 jaar!!! Catering was goed, opkomst was goed, sfeer was goed, 4 nieuwe leden erbij, alles pakte zich goed samen... Gewoon goed, dus! De slide-show van 5 jaar demo's bracht mooie herinneringen naar boven. De onverwachte speech + gouden medailles voor sommige bestuursleden vielen ook goed in de smaak. Het geluid had deze avond de ondertoon. De 15 jaar oude Pioneer 717 MkII versterker met de PC jukebox mag niet niet echt als High End betitelen. Daar kunnen de Kimber luidsprekerkabels, StraightWire interlink en zelfs de Michael Green Classic 60s niks aan veranderen. Maar ik stond er ook van te kijken hoe die kleine zuiltjes de kelder tot in elke hoek VOL kreeg met muziek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 3 november 2006 Report Share Posted 3 november 2006 Ook is de homepage van onze club geheel vernieuwd. LINK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 3 november 2006 Report Share Posted 3 november 2006 De site ziet er idd een stuk gelikter uit Alleen die *(&^$%@!^*&$)(@!&$) pop-ups. Is dat nou echt nodig, die (*^#^!(*^# reclame . Blijkbaar is het verrekte moeilijk een site op te zetten zonder die dingen. Natuurlijk block ik pop-ups, maar die ongein heeft toch werkelijk geen meerwaarde. Een zichzelf respecterende club zou dat toch ook niet nodig moeten hebben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 4 november 2006 Author Report Share Posted 4 november 2006 Ik begrijp je irritatie, Sodejuu. Maar enkel en alleen "dankzij" die reclame is de site gratis voor de club. Als we die pop-ups weg laten, moeten we gaan betalen voor het beheer en wordt het abonnement voor de clubleden duurder. Dat willen we ook niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 4 november 2006 Report Share Posted 4 november 2006 Ik snap ook wel dat daardoor de sitehosting een stuk goedkoper wordt. Maar ben eens eerlijk. Jullie storen je toch ook mateloos aan dergelijke zooi Als je als lid regelmatig op de eigen site kijkt en telkens met die dingen geconfronteerd wordt, dan heb je de meerprijs er graag voor over. Zoniet, is er altijd nog de mogelijkheid om naar een andere host over te stappen die en goedkoper is en geen pop-ups meestuurt ter vervuiling. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 4 november 2006 Author Report Share Posted 4 november 2006 Ben ik echt roerend met je eens. Maar v.w.b. de meerkosten; ik heb geen idee wat de kosten zouden gaan bedragen als we onze website "reclame-vrij" zouden willen hebben. En of onze leden die extra kosten willen dragen. Ik zal nog eens overleg plegen met degene die bij ons de website bijhoudt. Kom ik op terug. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 4 november 2006 Report Share Posted 4 november 2006 Gelukkig houdt bij mij Firefox met javascript disabled alle popups tegen. Overigens, had die Behold set wel eens willen meemaken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jean Sibelius Posted 6 november 2006 Report Share Posted 6 november 2006 Die Behold demo was inderdaad errug goed... Overigens volgende week donderdag weer 'voodoo' materiaal... Nespa! Ik ben erg benieuwd, ben bij voorbaat erg skeptisch, maar er zijn genoeg mensen (waarvan ik de oren vertrouw) die beweren dat het aanzienlijk verschil maakt c.q. kan maken. Ben benieuwd Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRPH Posted 6 november 2006 Report Share Posted 6 november 2006 Een website die mij opzadelt met reclamepopups hoef ik niet. edit: Oh, ik ben niet de eerste, zie ik... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 6 november 2006 Author Report Share Posted 6 november 2006 Hoi Sodejuu, Ik heb deze kwestie nog eens bij degene voorgelegd die onze site onderhoudt. Ook hij deelt onze mening, maar bevestigt ook wat ik al vermoedde; door die pop-ups is onze site gratis. (Deze reclame is trouwens niet van de AOB, maar van HIFI.NL.) Als we van de diensten van HIFI.NL zouden afzien en een nieuwe site gaan opzetten, zouden we bovendien een andere naam van de link moeten nemen. We zouden HIFI.NL wel kunnen vragen om de pop-ups te stoppen, maar ja... dan gaat het onze leden meer geld kosten en dat willen we eigenlijk helemaaal niet. Trouwens, iedereen is altijd van harte welkom om de clubavonden bij te wonen en is dus NIET afhankelijk van onze website. Met vriendelijke groet, Erjee Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 6 november 2006 Report Share Posted 6 november 2006 Ben ik echt roerend met je eens.Maar v.w.b. de meerkosten; ik heb geen idee wat de kosten zouden gaan bedragen als we onze website "reclame-vrij" zouden willen hebben. En of onze leden die extra kosten willen dragen. Ik zal nog eens overleg plegen met degene die bij ons de website bijhoudt. Kom ik op terug. Ik betaal 71 euro per jaar voor m'n domeinruimte. Reclamevrij natuurlijk. Hoeveel duurder wordt het lidmaatschap dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 6 november 2006 Author Report Share Posted 6 november 2006 Euhm... BIJNA 2 euro's... Eigenlijk om te ... Issue pending! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts