Jump to content

wie kan mij helpen..zoek onderdeel Denon

padangpanjang
 Share

Recommended Posts

Ik heb nog een Denon voortrap liggen waar ik jaren niks mee doe, en ik wil hem weer in orde maken en gebruiken maar het kunstof gedeelte waar de klep mee vastzit iks afgebroken..wie kan het voor me maken of weet iemand waar ik het onderdeel kan bestellen..?

Het is een model van een jaar of 20 oud oud dus het zal denk ik moeilijk worden..maar als er iemand die het voor me kan maken zonder het originele onderdeel dan hoor ik het ook graag..

vr gr,PP

Inderdaad Arjen ik was een nulletje vergeten..klinkt overigens nog best goed..te vergelijken kwa klankkleur met een accuphase en luxman vind ik persoonlijk..

Ik heb h'm tien jaar niet meer gebruikt ! Destijds had ik h'm in cominatie met een POA-3000- B&W 802 FS en een Linn lp-12 met koetsu element..

Even off topic.. :rolleyes: dat waren nog eens hifi tijden!! het lijkt erop dat tegenwoordig bijna geen jongeren meer hifi als hobby hebben...

Even off topic.. :rolleyes: dat waren nog eens hifi tijden!! het lijkt erop dat tegenwoordig bijna geen jongeren meer hifi als hobby hebben...

Ja, vroeger... Toen je KOE nog met lange 'OE' schreef... :rolleyes::lol:

Jongeren hebben iPods en andere mp3-spelers. Die zijn wat praktischer dan draaitafels en enorme klasse A-bakken...

Overigens reken ik mezelf (voor het gemak) wel tot de jongeren. Met als hobby muziek luisteren. Al dan niet op hifi...

Inderdaad Arjen ik was een nulletje vergeten..klinkt overigens nog best goed..te vergelijken kwa klankkleur met een accuphase en luxman vind ik persoonlijk..

Ik heb h'm tien jaar niet meer gebruikt ! Destijds had ik h'm in cominatie met een POA-3000- B&W 802 FS en een Linn lp-12 met koetsu element..

Beste heer Langeveld,

Dus u houdt van een warm geluid.

MvG,

Haudio

:rolleyes:

Beste hh Audio,

Inderdaad de combinatie had een warm "wollig" karakter ..met mijn muziek Jazz.. klonk het zoals ik het destijds hebben wilde..maar dat was in het begin van mijn hifi "cariere" ;)

Daarna hebben vele merken - combinaties de revue gepasseerd...waaronder Krel, Mark Levinson, Jeff Rowland..

Totdat ik in aanraking kwam met buizen..toen ging een wereld voor me open, de klankkleur en ambiance die ik zocht met een enorme hoeveelheid aan lucht en ruimte..en zelfs "drive" (in combinatie met de juiste weergevers..)

En nog steeds draai ik met volle tevredenheid met buizen op een set kleine monitoren..

Beste heer Langeveld,

Wederom ben ik het daar mee eens, want ook ik heb na jaren verschillende mooie transistor versterkers nu thuis al een hele tijd '' BUIS'' natuurlijk ook in samenwerking met Vinyl.

MvG,

Haudio

:rolleyes: