rienberends Posted 31 juli 2006 Report Share Posted 31 juli 2006 Iemand ervaring/info met/over Audioquest ls kabel(type4)? Ik kan een voordelig setje met banaanpluggen kopen. Leuk om te vergelijken met mijn Mit term. 2. Maar als het niks is, dan is elk voordelig bedrag weggegooid geld,vandaar mijn vraag. Van de desbetreffende Mit wordt vaak beweert dat ie nogal bedompt klinkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 31 juli 2006 Report Share Posted 31 juli 2006 Kan w.m.b. nooit minder zijn dat M.I.T. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piet van soest Posted 31 juli 2006 Report Share Posted 31 juli 2006 Hoi Rienberends, Zelf speel ik met de Audioquest: Vulcano bi wire kabel.Toen ik deze naast mijn nordost super flatline hoorde ging er een hemel voor mijn open. Die kabel doet wat hij doen moet. De type 4 ls ken ik niet dus kan ik daar weinig over zeggen. Gr Piet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 31 juli 2006 Report Share Posted 31 juli 2006 Iemand ervaring/info met/over Audioquest ls kabel(type4)? Ik kan een voordelig setje met banaanpluggen kopen. Leuk om te vergelijken met mijn Mit term. 2.Maar als het niks is, dan is elk voordelig bedrag weggegooid geld,vandaar mijn vraag. Van de desbetreffende Mit wordt vaak beweert dat ie nogal bedompt klinkt. Mijn persoonlijke favoriet. http://www.audioquest.com/ 4 masieve adertjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rienberends Posted 3 augustus 2006 Author Report Share Posted 3 augustus 2006 De Audioquest aangeschaft voor 60,00 Euro met Nordost bananen(klemmen goed). Een feest om naar te luisteren. De Mit s gaan uitspelen in de kast. Iemand ervaring met Audioquest interlinks? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bedrock Posted 5 augustus 2006 Report Share Posted 5 augustus 2006 Heb lang een MIT digitale interlink tussen dac en cd-speler gehad, toen ik die verving door een Audioquest uit dezelfde prijsklasse ( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts