Lestat Posted 1 augustus 2006 Report Share Posted 1 augustus 2006 Een collega en vriend van me is al tijden op zoek naar een gewone stereo-cd van Mystic Moods Orchestra, genaamd Erogenous. De originele LP is uit plm. 1976, maar LP is voor hem helaas geen optie. Op internet zijn ze alleen verkrijgbaar in een wazige 5.1 cd, maar niet origineel te vinden. Heeft iemand deze CD om mijn collega blij te kunnen maken? Hij zou hem graag van je overnemen. Met vr groet, Lestat Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 1 augustus 2006 Report Share Posted 1 augustus 2006 Ik denk dat deze cd gewoon stereo is, het kost wat maar dan heb je wel mfsl Je kan hem ff mailen met de vraag of deze echt stereo is, de latere 5.1 remix is van 1997. Als deze idd stereo is, dan heeft je vriend er wel wat meer geld voor over denk ik En hier nog eentje Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
olivetti Posted 1 augustus 2006 Report Share Posted 1 augustus 2006 http://www.muziekweb.nl/m0/shared/cat/ti/ti.php?t=JKX9564 Hier kun je hem lenen als lid van een bibliotheek bent. Ik heb gezien wat de cd moet kosten op de diverse plaatsen op het web en zou in dit geval zeggen: kopieren! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 2 augustus 2006 Author Report Share Posted 2 augustus 2006 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts