Mark Posted 2 augustus 2006 Report Share Posted 2 augustus 2006 Toen ik onderstaande las dacht ik het volgende Verkoop 4000 lp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 2 augustus 2006 Report Share Posted 2 augustus 2006 Daar kan ik me nu echt nog niet druk om maken. Wie weet wat er in de tussentijd met me gebeurt (tussen nu en pak 'm beet 40-45 jaar dus)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
azh Posted 2 augustus 2006 Report Share Posted 2 augustus 2006 Of 't is een vrouw die haar man probeert te n%*ien.. Ik verwacht dat het met verschillende zaken in het leven zo zal kunnen gaan: sport, handwerk, muziek (maken en luisteren) fotografie... Ik denk dat het de kunst is, in elke fase van je leven iets te vinden waar je gelukkig mee (om) bent. Groet, een jonkie nog, azh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 2 augustus 2006 Report Share Posted 2 augustus 2006 Ooit meegemaakt dat iemand zijn complete set wilde verkopen. Later bleek dat acuut geldgebrek hieraan ten grondslag lag. Dit, omdat de zaken even niet zo goed gingen als gewenst. Triest, maar kan gebeuren. Toch? Later bericht van de man dat er alsnog net op tijd klanten hun rekeningen betaalden. En zo kon hij alsnog en hopelijk ook nu nog bljven luisteren naar zijn geliefde spulletjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 2 augustus 2006 Report Share Posted 2 augustus 2006 Mark Ik zou zeggen, lekker blijven ipodderen en zet je setje vast te koop. Zag laatst op Belgie, iedereen met ipod of mp3 speler zou een gehoorbeschadeging hebben. tegen de tijd je verstandig word is het vaak te laat. Wees dus zuinig op je vliesjes, dan hoef je je minder zorgen te maken over later. Theo Link to comment Share on other sites More sharing options...
D van der Deijl Posted 3 augustus 2006 Report Share Posted 3 augustus 2006 Mijn gehoor was al niet al te best en gaat er de laatste jaren niet verder op voor uit. Dit geeft soms wat problemen in drukte met gewoon praten maar met muziek luisteren bemerk ik nog geen nadelen al zijn er genoeg klanken die ik waarschijnlijk gewoon niet meer hoor. Apparaten die ik repareer geven vaak een hoge pieptoon af welke ik dus al heel lang niet meer waarneem en waarbij ik dus een collega moet halen. Het gehoor en de ogen gaan hoe dan ook achteruit wanneer je de 40 eenmaal gepasseerd ben daar ontkom je niet aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satch Posted 4 augustus 2006 Report Share Posted 4 augustus 2006 Aan de ene kant een enge gedachte, aan de andere kant kunnen er allerlei enge dingen gebeuren als ik met de auto van en naar mijn werk rij. Het heeft weinig zin wakker te liggen van dingen die eventueel kunnen gebeuren. Geniet zolang je kunt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
conqubite Posted 4 augustus 2006 Report Share Posted 4 augustus 2006 Ik denk te weten wie het is al ken ik hem niet persoonlijk. Aan mij verkoopt hij ze niet..... Die 12500 euro gebruik ik liever ergens anders voor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts