Jump to content

de zwakste schakel!!!!!

[[Game]]
 Share

Recommended Posts

Ik denk dat ik eerst naar andere luidsprekers zou gaan zoeken. Een paar Kef RR 103/3 of RR103/4 Of wat dacht je van een stel B&W DM 7's? En als het kleiner moest wezen een paar Kef RDM2 of een set van die kleine totems. Het zijn zomaar suggesties, er zijn veel meer alternatieven.

En op kabelgebied zou ik echt helemaal niets doen. Dat is niet helemaal waar, ik zou er standaardspul tussen hangen, zowel interlink als LS kabels. Maar dat is misschien heel p'soonlijk...

Speakers en kabels , sluit ik me bij aan, zou zelf ook de voorversterker tegen het licht houden, de latere series van Quad zijn beslist beter..................

Groet Jitze

ik zal maar even mr.puccini voor zijn :

DE QUAD!!, gooi dat ding het raam uit.. neem een Audio Analogue Puccini SE Remote en je wilt niets anders meer. Gebouwd als een tank, klinkt als een buizenbak en doet een marantz pm14MK2 te niet! eek.gif:Pcool.gif:rolleyes:

serieus : de speakers denk ik. speakers zijn al wat oud..en de laatste jaren zijn er veel veraneringen gekomen in speakers..

okee weet ik dat ook weer.

niet dat ik voorlopig weer iets ga veranderen ofzo, maar dan kan ik het wel in mn achterhoofd houden.

oja

maar mee te beginnen... Deze mis je i.i.g. nog:

- DVD-player

- 6.1/7.1 amp/receiver

- nog minstens 2 paar identieke B&W

Volgens mij hangt de geluidskwaliteit van je set toch grotendeels af van de opname.Sommige cd's/lp's klinken als een dijk en andere zijn niet te pruimen.

Daarom geloof ik ook niet,(al gooi je er een miljoen tegenaan)dat je met een set de 100% haalt dan het orginele geluid van de zanger(es)of bands live.

Maar je kan het wel zo prettig mogenlijk maken :D:D

Hai game,

Ik blijf maar op jouw reageren. De DM7 ken ik behoorlijk goed. Mijn buurman heeft ze nu misschien al meer dan 15 jaar.Ik vind ze nog steeds actueel klinken. Leuk ding ook met een passieve radiator ipv. een poort. B&W maakte vroeger echt heel mooie spullen - het schijnt nu allemaal wat te spectaculair te klinken (overdreven bas etc).

De oude interlinks zou ik zeker vervangen. Die Kimber die ik noemde is zeker niet overdreven duur en volgens mij behoorlijk neutraal.

Groet,

ze zijn echt van totaal andere orde

ook voor pop, zijn ze wel dynamisch.

ik lees in reviews dat ze niet zon strakke bas hebben en alles een beetje afronden. ik weet dat dat juist een sterk punt van de 110i is die strakke bass.

zijn ze wel zo'n goede vervanging.game