[[Game]] Posted 12 januari 2003 Report Share Posted 12 januari 2003 wie zou denken jullie in mn set de zwakste schakel zijn?? voor: quad 34 eind: quad 405-2 cd: cambridge cd 3 speakers: b en w dm 110i kabel: vd hull cs 122 interlink: vd hull mk2 nou nou? Link to comment Share on other sites More sharing options...
boy2 Posted 12 januari 2003 Report Share Posted 12 januari 2003 Je netsnoer want die noem je niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 12 januari 2003 Author Report Share Posted 12 januari 2003 nou voor de componenten gewoon de originele en die gaan in een gewone verdeeldoos en die gaat inhet stopcontact duh Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 12 januari 2003 Author Report Share Posted 12 januari 2003 of hje hier wat mee kan winnen? jawel, het mij blij maken en dat wil je ja echtwaar game is toying with his name Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 12 januari 2003 Report Share Posted 12 januari 2003 Geplaatst door Ome Henk: Dan zet ik in op de speakertjes Volgens mij ben je niet alleen in dubio met de speakertjes, maar heb je ook een beetje last van scizofrenie (of hoe schrijf je dat ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tover Posted 12 januari 2003 Report Share Posted 12 januari 2003 de aardlekschakelaar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
chendy Posted 12 januari 2003 Report Share Posted 12 januari 2003 Hi there! Waar mee te beginnen... Deze mis je i.i.g. nog: - DVD-player - 6.1/7.1 amp/receiver - nog minstens 2 paar identieke B&W Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 12 januari 2003 Report Share Posted 12 januari 2003 Quad en Cambridge heb ik nog nooit beluistert, dus echt een keuze maken kan ik niet. Ik had twee dingen in gedachte, de B&W en/of de kabels. Dus doe ik ze allebij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 12 januari 2003 Report Share Posted 12 januari 2003 Ik denk dat ik eerst naar andere luidsprekers zou gaan zoeken. Een paar Kef RR 103/3 of RR103/4 Of wat dacht je van een stel B&W DM 7's? En als het kleiner moest wezen een paar Kef RDM2 of een set van die kleine totems. Het zijn zomaar suggesties, er zijn veel meer alternatieven. En op kabelgebied zou ik echt helemaal niets doen. Dat is niet helemaal waar, ik zou er standaardspul tussen hangen, zowel interlink als LS kabels. Maar dat is misschien heel p'soonlijk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 13 januari 2003 Report Share Posted 13 januari 2003 Speakers en kabels , sluit ik me bij aan, zou zelf ook de voorversterker tegen het licht houden, de latere series van Quad zijn beslist beter.................. Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard Kruizinga Posted 13 januari 2003 Report Share Posted 13 januari 2003 De zwakste schakel blijft je gehoor! En je emoties, want die laten je telkens weer veel te dure dingen kopen. Ben je ontevreden dan?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitaarwerk Posted 13 januari 2003 Report Share Posted 13 januari 2003 ik zal maar even mr.puccini voor zijn : DE QUAD!!, gooi dat ding het raam uit.. neem een Audio Analogue Puccini SE Remote en je wilt niets anders meer. Gebouwd als een tank, klinkt als een buizenbak en doet een marantz pm14MK2 te niet! serieus : de speakers denk ik. speakers zijn al wat oud..en de laatste jaren zijn er veel veraneringen gekomen in speakers.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 13 januari 2003 Author Report Share Posted 13 januari 2003 okee weet ik dat ook weer. niet dat ik voorlopig weer iets ga veranderen ofzo, maar dan kan ik het wel in mn achterhoofd houden. oja maar mee te beginnen... Deze mis je i.i.g. nog:- DVD-player - 6.1/7.1 amp/receiver - nog minstens 2 paar identieke B&W Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 13 januari 2003 Report Share Posted 13 januari 2003 Die DM7's (met 'zwaailicht') zijn nog ouder. Maar het zijn nog steeds prachtige luidsprekers. Je ziet ze wel eens staan voor 250 euro per set... Ze zijn echt van een totaal andere orde dan de 110's Link to comment Share on other sites More sharing options...
tover Posted 13 januari 2003 Report Share Posted 13 januari 2003 Volgens mij hangt de geluidskwaliteit van je set toch grotendeels af van de opname.Sommige cd's/lp's klinken als een dijk en andere zijn niet te pruimen. Daarom geloof ik ook niet,(al gooi je er een miljoen tegenaan)dat je met een set de 100% haalt dan het orginele geluid van de zanger(es)of bands live. Maar je kan het wel zo prettig mogenlijk maken Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 13 januari 2003 Author Report Share Posted 13 januari 2003 he kermit. dat vond ikwel een interessante opmerking dat die dm 7 echt van een andere orde zijn. meer aanraders van b en w.? en dan doel ik op de dm 14 16 of 22. o ja baseer je dat op eigen ervaring? Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 13 januari 2003 Author Report Share Posted 13 januari 2003 oh nog iets kermit le froque. je had het over de dmm7 maar ook over de reference van kef. wat heeft jouw voorkeur. tell me Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 13 januari 2003 Report Share Posted 13 januari 2003 Hai game, Ik blijf maar op jouw reageren. De DM7 ken ik behoorlijk goed. Mijn buurman heeft ze nu misschien al meer dan 15 jaar.Ik vind ze nog steeds actueel klinken. Leuk ding ook met een passieve radiator ipv. een poort. B&W maakte vroeger echt heel mooie spullen - het schijnt nu allemaal wat te spectaculair te klinken (overdreven bas etc). De oude interlinks zou ik zeker vervangen. Die Kimber die ik noemde is zeker niet overdreven duur en volgens mij behoorlijk neutraal. Groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 13 januari 2003 Author Report Share Posted 13 januari 2003 Ik blijf maar op jouw reageren. das fijn vraag es aan je buurman of ie ze aan me wil verkopen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 14 januari 2003 Report Share Posted 14 januari 2003 Als je een hele evenwichtige luidspreker zoekt, dan is de Kef RR model 1 wellicht een hele mooie. Niet het laatste woord op basgebied, maar zo evenwichtig... Ik spreek zowel wat de DM7 betreft als de Kef Model One uit ervaring. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 14 januari 2003 Report Share Posted 14 januari 2003 Toch wel een mooi idee om het hele forum mee te laten beslissen wat iemands nieuwste (beste) upgrade zou zijn in de set... slim! Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 15 januari 2003 Author Report Share Posted 15 januari 2003 ze zijn echt van totaal andere orde ook voor pop, zijn ze wel dynamisch. ik lees in reviews dat ze niet zon strakke bas hebben en alles een beetje afronden. ik weet dat dat juist een sterk punt van de 110i is die strakke bass. zijn ze wel zo'n goede vervanging.game Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 15 januari 2003 Author Report Share Posted 15 januari 2003 heeft iemand daar iets over te zeggen - vorige opmerking van mij bedoel ik??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 15 januari 2003 Report Share Posted 15 januari 2003 Geplaatst door []game[]:heeft iemand daar iets over te zeggen - vorige opmerking van mij bedoel ik??? Voor die bas hoef je echt niet bang te zijn. Niet overdadig maar wel strak Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 17 januari 2003 Author Report Share Posted 17 januari 2003 pauldemo , je klingt alsof je ze kent... vertel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts