Turbomarco Posted 18 januari 2003 Report Share Posted 18 januari 2003 Als je een Nad 541i zou nemen ben je voor altijd tevreden Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 19 januari 2003 Author Report Share Posted 19 januari 2003 dank jullie voor de reactie's. was zeker handig. en omdat ik iedereen er over eens was ben ik nu dus voorzichtig aan het zoeken naar andere speakers. en dan met name de dm7mk2 omdat die enigzins betaalbaar is... als iemand ze aan me wil verkopen, voelje vrij game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 19 januari 2003 Report Share Posted 19 januari 2003 Kijk eens in de rubriek 2e hands onder luidsprekers... Met foto... Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 19 januari 2003 Author Report Share Posted 19 januari 2003 ik heb het gezien dankjewel.dat je er aan dacht Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 19 januari 2003 Author Report Share Posted 19 januari 2003 maar dat was wel de mk1 uitvoering. is die nou zoveel slechter dan de mk2 uitvoering? dankjewl game Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 19 januari 2003 Author Report Share Posted 19 januari 2003 kortom een vraagjes tussen door. : is de dm7 mk2 significant beter danwel slechter dan de dm7 mk1???? game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 19 januari 2003 Report Share Posted 19 januari 2003 Ik denk niet dat het veel zin heeft een vraag 2x achter elkaar te stellen... Ik heb geen idee wat het verschil is trouwens... Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 19 januari 2003 Author Report Share Posted 19 januari 2003 toch wel! nu kreeg ik namelijk wel antwoord. het heeft trouwens ook weinig zin te antwoorden met "ik weet het niet..." no offence! game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 19 januari 2003 Report Share Posted 19 januari 2003 Geplaatst door []game[]:toch wel! nu kreeg ik namelijk wel antwoord. het heeft trouwens ook weinig zin te antwoorden met "ik weet het niet..." no offence! game En dus had het geen zin om 2x hetzelfde te posten. Ik reageerde alleen maar omdat je 2x dezelfde vraag stelde en niet omdat ik antwoord daarop wilde geven. En je hebt alleen wat aan een reactie als er wordt gereageerd op de vraag zelf i.p.v. op het feit dat het geen zin heeft om die vraag 2x te stellen. Zeker niet 2,5 uur na de eerste keer. Als het topic weg dreigt te zakken, ja dan kun je je vraag nog een keer aanhalen (des noods in een nieuw topic). Maar 2,5 uur later heeft het niet zoveel zin. Het is zondag, dus doen de meeste mensen niet zoveel en misschien wordt er daarom ook niet zo snel gereageerd. Het is immers de hele dag al vrij rustig hier... Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 19 januari 2003 Author Report Share Posted 19 januari 2003 okee is al goed. laten we dus de volgende reactie maar weer betseden aan de vraag die ik niet meer zal herhalen... gamegamegame Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 19 januari 2003 Author Report Share Posted 19 januari 2003 iemand nog een andere mening of is dit topic doodgebloed Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts