lanshof Posted 9 augustus 2006 Report Share Posted 9 augustus 2006 Ik heb nu een oude Marantz CD-67 Mk II OSE, gekoppeld aan een Marantz PM 17 KI en B&W DM603 S2 boxen. Ik overweeg de CD speler te vervangen door de Advance Acoustic buizen speler of de Cambridge 504C V1. Ik weet het, het verschilt nogal, maar ik hoor graag andere meningen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 9 augustus 2006 Report Share Posted 9 augustus 2006 Ik heb nu een oude Marantz CD-67 Mk II OSE, gekoppeld aan een Marantz PM 17 KI en B&W DM603 S2 boxen. Ik overweeg de CD speler te vervangen door de Advance Acoustic buizen speler of de Cambridge 504C V1. Ik weet het, het verschilt nogal, maar ik hoor graag andere meningen. Proberen is de enige oplossing, dus met je versterker en speakers naar een hifi winkel en kijken welke het best klinkt op je set. Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 9 augustus 2006 Report Share Posted 9 augustus 2006 Ik heb nu een oude Marantz CD-67 Mk II OSE, gekoppeld aan een Marantz PM 17 KI en B&W DM603 S2 boxen. Ik overweeg de CD speler te vervangen door de Advance Acoustic buizen speler of de Cambridge 504C V1. Ik weet het, het verschilt nogal, maar ik hoor graag andere meningen. Proberen is de enige oplossing, dus met je versterker en speakers naar een hifi winkel en kijken welke het best klinkt op je set. Marcel Ik zou het omdraaien. De cd speler mee naar huis en daar beluisteren en klinkt het niet goed in jouw oren dan terug brengen.Wel ff aangeven aan de winkelier dat als het niet bevalt dat je het mag terug brengen en je geld terug krijgen. Een goede hifizaak doet dat zonder meer is mijn ervaring. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 9 augustus 2006 Report Share Posted 9 augustus 2006 Ik heb nu een oude Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts