Jump to content

heel goed popnummer

erik klijnsmit
 Share

Recommended Posts

Een collega van mij heeft altijd radio 2 aanstaan. Het staat net hard genoeg dat ik het nog net kan horen. Ik krijg van dit nummer altijd alleen het refrein mee (is met wel meer nummers zo; die single van Ilse de Lange bijvoorbeeld ook). Op de een of andere manier is dat heel irritant bij dit nummer. Het nummer zelf heb ik nog nooit goed beluister (ze draaien 'm niet op Kink FM ;) ). Maar ik ben bang dat ik me zal blijven ergeren aan het refrein (is bij Ilse ook zo trouwens)...

Ps. Ik vermoedde trouwens dat het een nummer van Katie Melua was. Die heeft ook zo'n hoog irritatie-niveau (vooral die fietsen in Peking... ;) )...

Edited by Henrie

Ik heb 'm al vaak gehoord en vind 'm heerlijk!

Heb meteen al haar cd's gedownload, maar dat was een beetje te veel van 't goede.

Heerlijk breekbare stem.

• 2 weeks later...

Maria Mena is toch al een aantal jaren bezig. Ze heeft de bijnaam "Alanis Morisette van het Noorden". Niet verwonderlijk als je uit Noorwegen komt. Ze heeft trouwens al een paar singles uitgebracht (Miss You Love, You Are the Only One, Just A Little Bit). Dat "broze" in haar stem heeft ze altijd al gehad en is in elk nummer terug te horen.

Bj