Jump to content

echte audiofiel????

wollie
 Share

Recommended Posts

hun klanten zitten daar niet op te wachten (daar ligt m.i. het probleem ook).

En dus is er eigenlijk niets aan de hand: De klant is gelukkig met de verkochte illusie.

Klant tevreden, fabrikant tevreden :)

Er is eerder in dit draadje het Vaticaan voorbij gekomen. Laten we niet vergeten dat het Vaticaan zijn rijkdom eeuwen geleden heeft vergaard met het verkopen van aflaten (en dat ook nog min of meer onder dwang). Ok, er was nog meer maar dat terzijde.

Gelovigen tevreden met de gekochte zielerust en Vaticaan tevreden met de ducaten.

;)

hun klanten zitten daar niet op te wachten (daar ligt m.i. het probleem ook).

En dus is er eigenlijk niets aan de hand: De klant is gelukkig met de verkochte illusie.

Klant tevreden, fabrikant tevreden :)

Er is eerder in dit draadje het Vaticaan voorbij gekomen. Laten we niet vergeten dat het Vaticaan zijn rijkdom eeuwen geleden heeft vergaard met het verkopen van aflaten (en dat ook nog min of meer onder dwang). Ok, er was nog meer maar dat terzijde.

Gelovigen tevreden met de gekochte zielerust en Vaticaan tevreden met de ducaten.

;)

Als de meters nu ook tevreden zijn, dan kunnen we dit soort onderwerpen voorlopig in de ijskast laten liggen. Blijft iedereen tevreden. Of zou s00000etc. .......?????????

;)

Maar waar het hier om gaat, is dat jij met een keiharde beschuldiging komt naar hun producten. Jij hebt het over een placeb-effect en dat, moet je kunnen bewijzen. Als ik

Nee Pjottr, als jij zegt dat mijn produkt flut is, zal jij dat moeten bewijzen!

Niemand zegt dat jou product flut is......???

Er wordt alleen getwijfeld aan bepaalde bijzondere eigenschappen die je er zelf aan toedicht en of het geld wat je er voor vraagt dat waard is.

;)

Maar waar het hier om gaat, is dat jij met een keiharde beschuldiging komt naar hun producten. Jij hebt het over een placebo-effect en dat, moet je kunnen bewijzen. Als ik

Er wordt alleen getwijfeld aan bepaalde bijzondere eigenschappen die je er zelf aan toedicht en of het geld wat je er voor vraagt dat waard is.

;)

Bewijs dan dat zij bebakken lucht verkopen. ;):) .

;)

Je verwart nu een beetje het product zelf met de gebakken lucht die er omheen hangt.

Als jij beweert dat de lucht die jij bakt voor mij heilzaam is zul toch moeten laten zien dat dat ook zo is.

;)

;)

Je verwart nu een beetje het product zelf met de gebakken lucht die er omheen hangt.

Als jij beweert dat de lucht die jij bakt voor mij heilzaam is zul toch moeten laten zien dat dat ook zo is.

;)

Ook jij draait om de hete brei heen. Je hoeft mijn produkt namelijk helemaal niet te kopen. Maar als jij beweert dat ik gebakken lucht verkoop, zul je dat ook moeten bewijzen. ;):)

Nee hoor, ik hoef jou alleen maar te vragen om te laten zien dat wat jij beweert dat je dat ook aan kan tonen volgens erkende begrippen. Zo niet dan blijft het jouw bewering waar je verder geen rechten aan kunt ontlenen naar anderen toe.

;)

Ja, zo kunnen we door blijven gaan. ;) Feit blijft, dat wie beschuldigt, die beschuldiging waar zal moeten maken! Zo niet, moet ie zijn mond houden! <_<

Ik ben het volledig met CJ eens, het gaat er niet om of wat een kabelboer in zijn reclamefolder zegt juist is of niet maar of er gehoormatige verschillen zijn tussen (bepaalde) kabels. Ik denk als je zo hoog van de toren blaast als S0000884 of Pjotr dit moet bewijzen (fluitje van een cent zou ik zeggen).

Ik ben het volledig met CJ eens, het gaat er niet om of wat een kabelboer in zijn reclamefolder zegt juist is of niet maar of er gehoormatige verschillen zijn tussen (bepaalde) kabels. Ik denk als je zo hoog van de toren blaast als S0000884 of Pjotr dit moet bewijzen (fluitje van een cent zou ik zeggen).

Precies. Maar diegenen die zeggen dat de kabelboeren gebakkenlucht verkopen, durven diezelfde kabelboeren niet aan te pakken. En ja, iets schreeuwen, kan ik ook. Maar als je dan vraagt, kom dan met bewijzen en nagel ze publiekelijk aan de schandpaal, dan zijn ze in eens niet meer thuis. :ph34r:<_<

Ja, zo kunnen we door blijven gaan. ;) Feit blijft, dat wie beschuldigt, die beschuldiging waar zal moeten maken! Zo niet, moet ie zijn mond houden! <_<

Even voor de goede orde,

Ik beschuldig niemand ergens van. Maar als jij iets beweert mag ik jou vragen: "Laat maar zien dan."

Als je er dan in wollige taal omheen draait mag ik best concluderen dat je niets laat zien.

En als concreet voorbeeld: Als je beweert dat je geesten door kabels kunt laten fietsen, dan ben ik erg nieuwsgierig naar zo'n spektakel.

;)

Even voor de goede orde,

Ik beschuldig niemand ergens van. Maar als jij iets beweert mag ik jou vragen: "Laat maar zien dan."

Als je er dan in wollige taal omheen draait mag ik best concluderen dat je niets laat zien.

;)

;)

Dat is wat anders. Maar als je zegt, zoals s00000 what ever, dat het puur om een placeo-effect gaat, beschuldigt hij ze van oplichting. En d

Even voor de goede orde,

En als concreet voorbeeld: Als je beweert dat je geesten door kabels kunt laten fietsen, dan ben ik erg nieuwsgierig naar zo'n spektakel.

;)

Het gaat er niet om of er geesten in kabels (of andere componenten ) huizen Pjotr maar of kabels gehoormatig verschillen, of je feedback nu wel of niet hoort e.d. De bijdragen van S000884 e.d. zijn heel interessant maar onderbouwen alleen maar een stelling en bewijzen die niet. Dat kan alleen door serieuze luisterproeven.

Het gaat er niet om of er geesten in kabels (of andere componenten ) huizen Pjotr maar of kabels gehoormatig verschillen, of je feedback nu wel of niet hoort e.d. De bijdragen van S000884 e.d. zijn heel interessant maar onderbouwen alleen maar een stelling en bewijzen die niet. Dat kan alleen door serieuze luisterproeven.

Die geesten komen anders wel voor op een bepaalde site ...

En uit luisterproeven kun je nog steeds geen algemeenheden concluderen als het om goede kabels gaat. Het is leuk vertier dat luisteren maar verders...

;)

Guest Kraus vonBentinck

Als fabrikant mag je rustig beweren dat jouw koelkast beter is dan alle andere. Als je echter beweert dat in jouw koelkast producten langer houdbaar zijn dan in alle andere koelkasten, dan zul je dat als fabrikant moeten kunnen aantonen. Kun je dat niet dan is er sprake van misleidende reclame.

Ga je naar de rechter en je klaagt erover dat de koelkast niet beter presteert dan andere koelkasten, dan vraagt de rechter of je gek bent ( je krijgt met zo'n klacht de rechter trouwens nooit te zien).

Doet de koelkast gedurende een bepaalde periode wat je er van mag verwachten, hij koelt, heeft het verbruik dat is opgegeven enz. dan heb je als klant niets te klagen en alle overige claims worden geacht niet anders te zijn dan reclame. In dat opzicht is er geen verschil tussen een koelkast van

Als fabrikant mag je rustig beweren dat jouw koelkast beter is dan alle andere. Als je echter beweert dat in jouw koelkast producten langer houdbaar zijn dan in alle andere koelkasten, dan zul je dat als fabrikant moeten kunnen aantonen. Kun je dat niet dan is er sprake van misleidende reclame.

Ga je naar de rechter en je klaagt erover dat de koelkast niet beter presteert dan andere koelkasten, dan vraagt de rechter of je gek bent ( je krijgt met zo'n klacht de rechter trouwens nooit te zien).

Doet de koelkast gedurende een bepaalde periode wat je er van mag verwachten, hij koelt, heeft het verbruik dat is opgegeven enz. dan heb je als klant niets te klagen en alle overige claims worden geacht niet anders te zijn dan reclame. In dat opzicht is er geen verschil tussen een koelkast van

Die geesten komen anders wel voor op een bepaalde site ...

En uit luisterproeven kun je nog steeds geen algemeenheden concluderen als het om goede kabels gaat. Het is leuk vertier dat luisteren maar verders...

;)

Het resultaat is voor de consument het enige wat belangrijk is Pjotr. De vraag is: heeft het zin om verschillende kabels uit te proberen om voor jouw set en jouw oren het meest optimale resultaat te krijgen. Ik denk het wel, denken mensen als S0000884 en jij dat het gehoormatig helemaal niets uitmaakt ? Graag ja of nee.

[...]

De vraag is:  heeft het zin om verschillende kabels uit te proberen om voor jouw set en jouw oren het meest optimale resultaat te krijgen. Ik denk het wel, denken mensen als S0000884 en jij dat het gehoormatig helemaal niets uitmaakt ? Graag ja of nee.

Nee, bij dat soort dure kabels mag ik gewoon verwachten dat ze hetzelfde zijn. Als een fabrikant anders beweert dan is dat curieus. Zeker voor iemand die iets weet van die vaste stof fysica.

Voor de duidelijkheid: ik heb het dus niet over kermistoeren waarbij inductie of extra capaciteit of beide worden toegevoegd.

Maar ik zou het omdraaien en ik heb het al eens gemeld. Als een interlink daadwerkelijk anders klinkt, wordt het tijd voor een vv of eindbak die daar geen last van heeft. Van een beetje parallelcapaciteit mag geen combi het moeilijk krijgen...

Groet,

Jacco