pinkel Posted 12 augustus 2006 Report Share Posted 12 augustus 2006 goedenmorgen , ik heb een mooie set mono,s van ketelaar de actieve 65, spelen erg mooi alleen bij het uitschakelen ontladen de elco,s op me speakers dus 1 speaker defect heeft iemand een goed idee hoe ik dit zou kunnen op lossen...??ben zelf hobbyist en soldeer graag dus weet er wel wat van Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 12 augustus 2006 Report Share Posted 12 augustus 2006 goedenmorgen , ik heb een mooie set mono,s van ketelaar de actieve 65, spelen erg mooi alleen bij het uitschakelen ontladen de elco,s op me speakers dus 1 speaker defect heeft iemand een goed idee hoe ik dit zou kunnen op lossen...??ben zelf hobbyist en soldeer graag dus weet er wel wat van Heb je al contact met Ketelaar hierover gehad? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zee Posted 12 augustus 2006 Report Share Posted 12 augustus 2006 Ik zou ook gewoon even contact met JK opnemen. Zijn service staat bekend als zijn top class, dus wat let je? Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 12 augustus 2006 Report Share Posted 12 augustus 2006 goedenmorgen , ik heb een mooie set mono,s van ketelaar de actieve 65, spelen erg mooi alleen bij het uitschakelen ontladen de elco,s op me speakers dus 1 speaker defect heeft iemand een goed idee hoe ik dit zou kunnen op lossen...??ben zelf hobbyist en soldeer graag dus weet er wel wat van beste pinkel, mijn Musicl Fidelity A370 ontlaad altijd over de speakers. als ik mijn versterker uit zet dan begint ie na een minuut te oscilleren en dat gaat gepaard met klappen en deunen en daarna een vette scheet. maar een beetje speaker vindt dat heerlijk.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 13 augustus 2006 Report Share Posted 13 augustus 2006 als ik mijn versterker uit zet dan begint ie na een minuut te oscilleren en dat gaat gepaard met klappen en deunen en daarna een vette scheet. Zet dan maar de ramen open! Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Picoso Posted 13 augustus 2006 Report Share Posted 13 augustus 2006 goedenmorgen , ik heb een mooie set mono,s van ketelaar de actieve 65, spelen erg mooi alleen bij het uitschakelen ontladen de elco,s op me speakers Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinkel Posted 27 augustus 2006 Author Report Share Posted 27 augustus 2006 HALLO, BEDANKT VOOR DE TIP IK ZAL ZEKER VOLGENDE WEEK EVEN BELLEN BEDANKT VOOR REACTIE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts