Guest Rocky Posted 16 juni 2001 Report Share Posted 16 juni 2001 Geachte mede-audiofielen, Ik ben bezig met het upgraden van mijn installatie. Nu ben ik nog op zoek naar een nieuwe versterker. Ik geef zelf de voorkeur aan een geintegreerde versterker. Nu komt TacT binnenkort met een nieuwe digitale integrated, de M2150, en dit digitale concept heeft mijns inziens een aantal voordelen boven een analoge versterker. Alleen ligt de beoogde prijs ($4000) van dit ding erg hoog in vergelijking tot mijn overige componenten. Maar misschien dat ik die ooit nog eens na een nog hogere klasse opwaardeer. Mijn vraag aan jullie: wie heeft er ervaring met TacT (Millenium Mk II?) of wie weet alternatieven. Mijn beoogde budget lag aanvankelijk bij tussen de fl. 6000 - 7000,-, maar zoals gezegd, het kan hoger worden. Mijn overige componenten zijn: B&W Nautilus 805 speakers Sony CDP-XA50ES CD-speler Siltech LS-38G3 speaker kabel Link to comment Share on other sites More sharing options...
bert Posted 16 juni 2001 Report Share Posted 16 juni 2001 Als je echt een hele goede geintregeerde versterker zoek, probeer een een Krell KAV-300il of een Krell KAV-500i, of kijk eens op http://www.krellonline.com Goodluck, Bertus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 16 juni 2001 Report Share Posted 16 juni 2001 Hallo Rocky, Wil je een goede ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 16 juni 2001 Report Share Posted 16 juni 2001 sorry voor de type-fouten. mizikaal = muzikaal beluistern = beluisteren Simphonic Line = Symphonic Line Greetz, Sodejuu. P.S.: Ik heb ooit gevraagd hoe je hier moet registreren, zodat je je postings kan editten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henk Posted 16 juni 2001 Report Share Posted 16 juni 2001 Ik zou even op www.audioart.nl kijken en dan kijken naar de 'van Medevoort' MA222. Alleen zijn die bijna niet meer leverbaar want ze worden niet meer gemaakt, maar een paar dealers hebben er nog een .De opvolger is de MA230 (geloof ik) die ongeveer op half juli beschikbaar is. Voor rond de 3 duizind gulden heb je zo'n versterker. Het resultaat is geweldig. Groeten Henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts