Blade Posted 23 augustus 2006 Report Share Posted 23 augustus 2006 Hallo forumleden en bezoekers, Ik ga het ook of toch maar eens hebben over een veel besproken onderwerp of persoon. Afgelopen Zondag (20-08-2006) heb ik bij de audioliefhebbers welbekende John van Gent 3 interlink kabels zilver/goud besteld. Prijs was zeer aantrekkelijk, maar daar kan John jullie zelf veel meer over vertellen. Afgesproken met John dat hij telefonisch contact met mij zou opnemen als de bestelling gereed was en ook dat ik deze zelf bij hem thuis op zou komen halen. Zo gezegd, zo gedaan. En dan begint het lange wachten op dat verlossende telefoontje, en dat heeft zeggen en schrijven toch zeker 2 dagen geduurd en ik kan u zeggen, dat is heel lang als je iets graag wilt hebben. Dinsdagmorgen ging de telefoon en vertelde John dat mijn bestelling gereed was en we maakten een afspraak dat ik ze woensdagmorgen (vandaag dus) op zou komen halen. Woensdagmorgen richting John vertrokken en met een TomTom was het adres gauw gevonden. Ik werd zeer gastvrij onthaald door John en na het voorstellen hebben we eerst een bak koffie gedronken en natuurlijk over audio en randverschijnselen gesproken. Na een half uurtje haalde John de kabels tevoorschijn en ben ik maar weer eens richting mijn werk vertrokken, want dat moest eerst ook nog gebeuren. Nadat de klok het bevrijdende tijdstip had aangegeven om richting huis te vertrekken, wist ik niet hoe snel ik in de auto moest komen en als een speer naar huis te ijlen. Thuisgekomen kwam ik in een ideale situatie terecht, het eten was al klaar, mijn vrouw stond op het punt om te gaan werken en mijn dochter was bij een vriendinnetje. De jeuk in vingers en handen werd steeds heviger en ik ben dan ook maar gauw aan de slag gegaan . Rack naar voren, oude bekabeling (VLS, Monster en NoWire) verwijdert en de JvG ervoor in de plaats gezet. Het resultaat is fenomenaal, u zult allicht zeggen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 23 augustus 2006 Report Share Posted 23 augustus 2006 Zo alweer een gelukkig mensch. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 23 augustus 2006 Report Share Posted 23 augustus 2006 Effe op Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts