Jump to content

goede hifi hoofdtelefoon

Leon S.
 Share

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Ik zit bij de pc, zoals velen van jullie ongetwijfeld, vaak muziek te luisteren. Dit doe ik ook op late uren. Om de buren wat te sparen doe ik dit vaak met een hoofdtelefoon. Maar ja die hoofdtelefoons met snoeren geven op den duur vaak storing in de jack plug. Mijn huidige Philips SBC HP800 geeft ook alweer storing (kanaaluitval e.d.) Omdat ik sinds kort een bluetooth ontvanger op de pc heb, zit ik me af te vragen of er goede hifi-hoofdtelefoons bestaan die werken met deze techniek (dus geen normale draadloze hoofdtelefoon met een eigen ontvanger). Ik bedoel dus niet die headsetjes voor msn gebruik e.d. maar goede hoofdtelefoons voor hifi-weergave.

En zo niet, wat is dan een degelijke hoofdtelefoon (want dat snel kapot gaan gaat irriteren) met goed geluid voor niet al te veel geld?

Toevoeging: Ik heb even gekeken op internet en de goedkoopste Sennheiser hoofdtelefoon met een grote jack plug (kleine jack heb ik dus slechte ervaringen mee) kost al gauw 80 euro. Goedkopere versies hebben eigenlijk altijd kleine jack aansluitingen. Voor gebruik bij de computer wel een dure investering, niemand een idee?

Groeten Leon

ik heb een sennheiser hd 120. dit is een draadloze hoofdtelefoon voor minstens 90 euro. er komt geweldig geluid uit wat vooral bij muziek heel belangrijk is. de ontvangst is ongeveer 100 meter. werkt echt. hij zit geweldig en het is een open hoofdtelefoon dat betekent dat je wel hoort wanneer bijvoorbeeld de telefoon gaat. vind ik zelf wel fijn want dat had ik bij een gesloten hoofdtelefoon. hij is helaas niet bleutooth maar een de ontvanger neemt niet zo heel veel plaats in. is een hele fijne hoofdtelefoon de beste die ik tot nu toe heb gehad vooral de geluidskwaliteit is heel mooi. een aanrader dus als je echt iets goeds wilt hebben. helaas zijn draadloze hoofdtelefoons niet goedkoop. je kunt ook een ander merk proberen maar ik denk dat sennheiser wel een van de beste is. er zit trouwens ook een grote plug bij. ik raad je zoiets aan.

p.s wil je echt een bleutooth hoofdtelefoon kijk dan op deze pagina. http://www.kelkoo.nl/b/a/ss_bluetooth_hoofdtelefoon.html