Jango Posted 16 juni 2001 Report Share Posted 16 juni 2001 Ik wil ovevergaan tot de aanschaf van de Onkyo 575 (575X of 595) reciever. als frontspeakers gebruik ik hierbij mijn (bestaande) KEF Q50 (Uni-Q principe). Als achter- en center-speaker wil ik de satellieten (HTS2001) van KEF aanschaffen (eveneens Uni-Q technologie). De achterspreakers op de daarbij te leveren standaard. De kabel kan door de standaard worden gevoerd, maar heeft in dit geval beperkingen betreffende de dikte. Mij werd geadviseerd Van den Hul, Snowline, zilverkabel te gebruiken. De lengte van de kabel zal ongeveer 10 tot 15 meter bedragen. Mijn vraag: - is de bovenvermelde kabel een goede kabel in combinatie met de lengte (te veel kwaliteitsverliies?). - kan ik beter andere kabels gebruiken en dan geen standaard gebruiken maar bijv. muurbeugels om de speakers op te hangen. bij voorbaat dank voor jullie antwoorden. om d de achterspeakers te bevestigen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jango Posted 17 juni 2001 Author Report Share Posted 17 juni 2001 Beste Henk, Ik ben niet speciaal gecharmeerd van Van der Hul. Het werd mij geadviseerd. Eveneens werd mij verteld dat het een zilverkabel was, door een medewerker van een HiFI winkel. Heb jij nog suggesties voor andere dan Van der Hul bekabeling? Groeten, Jango Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jango Posted 17 juni 2001 Author Report Share Posted 17 juni 2001 Henk, Mijn dank is groot. Groeten, Jango Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts