luxmanL81 Posted 28 augustus 2006 Report Share Posted 28 augustus 2006 om de 2 maanden haal ik de stof neerslag van de luxmannen af en de teevee of eigenlijk de hele installatie maar even zo vrolijk ligt het er allemaal na verloop van tijd zo weer op kun je het dus niet beter gewoon laten liggen / zitten ........... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 28 augustus 2006 Report Share Posted 28 augustus 2006 om de 2 maanden haal ik de stof ...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 28 augustus 2006 Author Report Share Posted 28 augustus 2006 hebben jullie geen stof in huis das mooi hoef er ook nooit gestofzogen te worden.............. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 28 augustus 2006 Report Share Posted 28 augustus 2006 hebben jullie geen stof in huis das mooi hoef er ook nooit gestofzogen te worden.............. Stof gezoogd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 28 augustus 2006 Report Share Posted 28 augustus 2006 Ik hou ook helemaal niet van stof! Maar die microfiber doekjes van tegenwoordig zijn wel echt goed! Zo heb ik op een paar apparaten van die doekjes opliggen als "stofvangers" Voor de rest neem ik regelmatig stof af, ook van de inlegschuif van de CD speler (moet nog eens eeen nieuwe "CD lens cleaner" halen, met borsteltjes, niet met nat) Meestal droog, maar soms ook met een vochtig doekje En v Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts