Jump to content

Studio Picoso 2006 - Sessie-II

John Picoso
 Share

Recommended Posts

Balen!

Laten we zeggen dat het niet verstandig is om na een maand studie afronden en werken een verjaardagsfeest(je) de avond voor een Hear bijeenkomst te plannen.. :lol:

Onverstandig en jammer.. en stom.. en hoofdpijn als passende straf..

:unsure:

Van een stukje fietsen was je opgeknapt. "s nachts een held, overdag ook een held is toch het gezegde? ;)

... 

Tis Roger (zonder "i"  ;) ) en de kabels zijn Audiotruth (Audioquest) Forest ;)

Sorry... kwistniedatjekwaad werd.... :(

;)

Verkeerde been uit bed gestapt? :o

Welnee, gewoon iets te vaak verkeerd benoemd (ook door mij).

Op m'n werk is een Engelsman genaam Brian. Hoe vaak ik die al Brain heb genoemd in n te snelle email

Noem ie mij Nadrol...

Guest Kraus vonBentinck

Ben uiteraard ook zeer benieuwd en verheug me vast op de verslagen. Die worden vast heel mooi want ik vermoed dat er op dit moment al menige zweetdruppel valt bij het opstellen van het proza. :D

Ik denk dat Hans van Liempd het startschot gaat geven.

Zonder technisch op de zaken vooruit te lopen, wil ik hier en nu de gastheer bedanken voor een voortreffelijk verlopen middag en stuk van de avond.

In huize Picoso was overal in voorzien, broodjes, koffie en soep. Ook heb ik mogen genieten van een gastvrijheid ten aanzien van het afspelen van testsignalen waarbij eigenlijk oordoppen nodig zijn. Zeker met het vuurwerkspectakel van de vorige keer in het achterhoofd.

Ik ben tevreden over de metingen en ben ze nu aan het processen met tweede software, to be sure. Grote hoeveelheden data swappen tussen PC's en laptop. Maar met een 12 Mb/s internet verbinding zal dat niet de beperkende factor zijn.

U hoort er nog van.

PS Ook wil ik Sodejuu, Hans en hansko bedanken voor de gezellige middag en avond.

Groet,

Jacco

Ben uiteraard ook zeer benieuwd en verheug me vast op de verslagen. Die worden vast heel mooi want ik vermoed dat er op dit moment al menige zweetdruppel valt bij het opstellen van het proza. :D

Ik denk dat Hans van Liempd het startschot gaat geven.

Ik ben bang dat het morgen gaat worden.... :( maar iemand anders kan ook het "startschot" geven....

Ik kreeg n.l. net het berichtje dat m'n moeder ter observatie in het ziekenhuis is opgenomen.

Niks echt ernstigs, maar vanmiddag w