alabaster Posted 29 augustus 2006 Report Share Posted 29 augustus 2006 Vraagje aan Allaerts MC1B bezitters (moeten er op dit forum genoeg zijn). Ik speel met een ASR mini-basis phono trap. Welke gain adviseren, gebruiken jullie: 60 of 65 dB? De ASRR heeft helaas geen kleine tussenstapjes. Jos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 29 augustus 2006 Report Share Posted 29 augustus 2006 60dB zou toch ruim voldoende moeten zijn? Die stand gebruik ik ook met een element met vergelijkbare uitgangsspanning. De fabrikant adviseert een zo laag als mogelijke versterking in de gebruiksaanwijzing. Met 65dB heb je ook beslist mog geen oversturing, dus als je dat prettiger vindt, neem je die toch? Volgens mij heb je die combi al een tjdje, dus tijd genoeg om te experimenteren. (wel eens tijd om met de JA eens toe te slaan met een definitieve phonotrap Jos; en dan in 1x goed natuurlijk; kijk de postings van Carl eens na, die heeft ergens een aardige opsomming van door hem beluisterde phonotrappen) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts