Jump to content

VAD 2006

carl
 Share

Recommended Posts

Ik zag dat Latham Naim heeft overgenomen en op de VAD komt. Een mooi merk en eigenlijk veel interessanter dan Linn. Kan de LP 12 voortaan door hen uitgerust worden met een Naim arm en voeding.

Mja, en de oude Naim importeur moet het nu alleen nog met zijn Michell Gyrodeck's doen... Ben benieuwd of Naim nu 'beter' in de markt wordt gezet. En Linn wordt (voorlopig?) direct vanuit Schotland bediend, dus zonder importeur. Vraag me af of zij op de VAD staan om die nieuwe Majik serie te demonstreren.

Ach, als ik een paar vrijkaarten kan bemachtigen voor de VAD dan ga ik wel, maar om nou voor 10 euri p.p. door die bedompte gangen te kruipen... No thanx. En zo veel nieuws is er niet onder de zon als je elk jaar gaat.

Ze zouden de VAD veel interessanter kunnen maken door meer, maar ook kort en bondige demo's (met beperkte toegang), b.v. max 10-15 minuten per sessie. Zo kon mij vorig jaar eigenlijk alleen de B&W surround demo bekoren.

En live muziek! Dat vond ik erg geslaagd bij de Doelen een aantal jaar terug. En zet er eens een goed gesorteerde platen- en DVD-zaak in, zoals bijvoorbeeld It's uit Rotterdam die bij NSJ aanwezig was.

Zal de suggestie eens doorsturen naar de organisatie van de VAD... ;)

Ik kijk naar het aanbod voordat ik beslis ernaar toe te gaan. Er zullen toch tenminste een paar demonstraties moeten zijn die me echt leuk lijken en die zie ik nog niet. Altijd jammer gevonden dat bijvoorbeeld Durob er niet bij staat want die hebben toch een paar leuke merken in hun stal. Brussel kan daarom een alternatief worden.

Ach, als ik een paar vrijkaarten kan bemachtigen voor de VAD dan ga ik wel, maar om nou voor 10 euri p.p. door die bedompte gangen te kruipen... No thanx. En zo veel nieuws is er niet onder de zon als je elk jaar gaat.

Ze zouden de VAD veel interessanter kunnen maken door meer, maar ook kort en bondige demo's (met beperkte toegang), b.v. max 10-15 minuten per sessie. Zo kon mij vorig jaar eigenlijk alleen de B&W surround demo bekoren.

En live muziek! Dat vond ik erg geslaagd bij de Doelen een aantal jaar terug. En zet er eens een goed gesorteerde platen- en DVD-zaak in, zoals bijvoorbeeld It's uit Rotterdam die bij NSJ aanwezig was.

Zal de suggestie eens doorsturen naar de organisatie van de VAD... ;)

precies. Ik ben verleden jaar voor het eerst geweest en eigenlijk ook meteen voor het laatst. Ik ga liever naar de doelen show en die van pluimgraaf in cafe Engels.

Robin

Ik ga niet.

Mij te klein en benauwd die luisterkamertjes met de nauwe gangen.

Ik ga dus wel naar Brussel op 30 september.

Dat beviel mij vorig jaar enorm goed.Veel ruimte en professioneel opgezet en veel te zien ,maar ook vele lp's te vinden.

@ Carl,

Ik ben het met je eens dat het jammer is dat Durob zich nooit meer op hifishows laat zien.Ik heb het al zoveel maal gevraagd aan Herman om weer te komen op hifishows.Gelukkig staat de importeur van Belgie wel op de hifishow van Brussel met apparatuur van Durob,zoals de Prima luna,Sonus Fabur en AH!.

En inderdaad heeft Durob audio merken die best meer aandacht verdienen en aan een groter publiek geshowd mogen worden.Ik denk aan Sonus faber en Krell en bovenal Conrad-Johnson.

Vooral het laatste merk heb ik zo'n zwak voor.

Jij ook waarschijnlijk?

Groet,

:cool2:

Edited by audiofreak

• 3 weeks later...
Ik ga niet.

Dat beviel mij vorig jaar enorm goed.Veel ruimte en professioneel opgezet en veel te zien ,maar ook vele lp's te vinden.

Audiofreak, of iemand anders, is er een mogelijkheid tot parkeren in de omgeving van het Sheraton Hotel of bijv. ergens anders in Brussel van waar makkelijk in het hotel is te komen?

Zij die normaal schitteren, schitteren deze keer door afwezigheid :o . Geen Dynamic Solutions, More Music, Hansted en Analogue Audio. Misschien dat Eurogram, Joenit en Lyngdorf nog een mooie demo neer kunnen zetten :confused:

Kan je gewoon wat langer blijven luisteren en behoef je niet zo veel te slenteren. ;)

Zo heeft het toch nog een groot voordeel. :rolleyes:

Audiofreak, of iemand anders, is er een mogelijkheid tot parkeren in de omgeving van het Sheraton Hotel of bijv. ergens anders in Brussel van waar makkelijk in het hotel is te komen?

kan je mij zeggen welk Sheraton je bedoelt, welke omgeving of straat van Brussel?

Er zijn er namelijk meerdere...

Soms is het veel interessanter om je wagen achter te laten aan de rand, en met de metro te gaan

Langs welke weg of autostrade kom je Brussel binnen?

Gr

Stef

kan je mij zeggen welk Sheraton je bedoelt, welke omgeving of straat van Brussel?

Er zijn er namelijk meerdere...

Soms is het veel interessanter om je wagen achter te laten aan de rand, en met de metro te gaan

Langs welke weg of autostrade kom je Brussel binnen?

Gr

Stef

Brussels Sheraton Hotel - Rogierplein, 3 - 1210 Brussel

Hallo Stef,

Ik kom vanuit de richting Antwerpen en de routeplanner zegt dat ik via A12 ( Brussel/Mechelen/Boom/Wilrijk) naar via R1 naar R21 (Dikkelindelaan/Avenue du Gros Tilleul volg aanwijzingen Centre-Centrum/Basilique/Basiliek/Gros Tilleul-Dikke Linde) moet.

Helpt dat iets? Bedankt alvast voor de hulp overigens.

Ik ga niet.

Volgens mij kan je bij het hotel parkeren.

Verleden jaar was dat zo,dus dit jaar denk ik ook.

Verder rijdt er een pendelbus tussen de 2 hotels,want er zijn 2 shows.

Kijk eens op www.audioforum.be.

Daar vind je alle informatie.

groet,

Volgens mij kan je bij het hotel parkeren.

Verleden jaar was dat zo,dus dit jaar denk ik ook.

Verder rijdt er een pendelbus tussen de 2 hotels,want er zijn 2 shows.

Kijk eens op www.audioforum.be.

Daar vind je alle informatie.

groet,

Dank, tenzij Stef nog komt met een tip voor parkeren aan de buitenkant van Brussel probeer ik dat dan maar.

Had de mogelijkheid om bij de andere show te parkeren gezien, maar die bussen rijden om het uur. Mis je er net 1 dan moet je dusl een tijd wachten lijkt het. In ieder geval bedankt voor de tip.