Roeland22m Posted 2 september 2006 Report Share Posted 2 september 2006 Hieronder het persbericht High Fidelity Belgium 2005 krijgt een vervolg. Logisch toch!? Na de succesvolle introductie van ons nationaal showevent vorig jaar, bestaat onze ambitie erin om dit jaar nog beter te doen. High Fidelity Belgium is een (inter)nationale Hifi & Home cinema-show die, in tegenstelling tot de provinciale dealerbeurzen, volledig gedragen wordt door de invoerders en/of fabrikanten. Vorig jaar haalden we net de kaap van duizend bezoekers, dit jaar willen we verder groeien! Om zeker te zijn van meer bezoekers laten we High Fidelity Belgium dit jaar samenvallen met de start van het nieuwe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roeland22m Posted 2 september 2006 Author Report Share Posted 2 september 2006 Wie gaat er nog allemaal naartoe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 3 september 2006 Report Share Posted 3 september 2006 Wie gaat er nog allemaal naartoe? Moi for sure Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 3 september 2006 Report Share Posted 3 september 2006 Nou dat lijkt me wel een mooie uitstap mvg RastaPhil Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 12 september 2006 Report Share Posted 12 september 2006 ik ga Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier Posted 18 september 2006 Report Share Posted 18 september 2006 Wij gaan uiteraard ook, al is het voor ons geen 1 dagje, maar 3 dagen incl het opbouwen We hebben ook een mooie set staan, met een heuse primeur! (en mischien wel meerdere ) Kom gerust langs, wie weet win je nog eens wat! Gr. Rogier Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 18 september 2006 Report Share Posted 18 september 2006 Wij gaan uiteraard ook, al is het voor ons geen 1 dagje, maar 3 dagen incl het opbouwen We hebben ook een mooie set staan, met een heuse primeur! (en mischien wel meerdere ) Kom gerust langs, wie weet win je nog eens wat! Gr. Rogier Hoi Rogier, Dat is mooi en mij zie je nog. BTW,leuk verslagje was dat met de nieuwsbrief. met groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 18 september 2006 Report Share Posted 18 september 2006 Wij gaan uiteraard ook, al is het voor ons geen 1 dagje, maar 3 dagen incl het opbouwen We hebben ook een mooie set staan, met een heuse primeur! (en mischien wel meerdere ) Kom gerust langs, wie weet win je nog eens wat! Gr. Rogier Hoi Rogier, Dat is mooi en mij zie je nog. BTW,leuk verslagje was dat met de nieuwsbrief. met groet, Net een hotel geboekt in Brussel, ga zowel de zaterdag als zondag, lekker rustig aan doen en zoveel mogelijk zo goed mogelijk beluisteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier Posted 25 september 2006 Report Share Posted 25 september 2006 Wij gaan uiteraard ook, al is het voor ons geen 1 dagje, maar 3 dagen incl het opbouwen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 30 september 2006 Report Share Posted 30 september 2006 Ik zal er morgen ook zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 30 september 2006 Report Share Posted 30 september 2006 Ik zal er morgen ook zijn Ik ook morgen. wellicht kom ik je tegen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 1 oktober 2006 Report Share Posted 1 oktober 2006 Ik zal er morgen ook zijn Ik ook morgen. wellicht kom ik je tegen. Dat gaat zeker lukken! Ten minste wanneer het net zo "druk" wordt als op zaterdag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 1 oktober 2006 Report Share Posted 1 oktober 2006 Ben nieuwsgierig naar de indrukken die jullie daar hebben opgedaan. Voor wie net als ik daar nieuwsgierig naar is, hear zijn al een paar reacties te lezen! mvg, PD Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 1 oktober 2006 Report Share Posted 1 oktober 2006 hear zijn al een paar reacties te lezen! Dat zijn oude reakties uit April van dit jaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 1 oktober 2006 Report Share Posted 1 oktober 2006 hear zijn al een paar reacties te lezen! Dat zijn oude reakties uit April van dit jaar. haha, je hebt nog gelijk ook! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 1 oktober 2006 Report Share Posted 1 oktober 2006 hear zijn al een paar reacties te lezen! Dat zijn oude reakties uit April van dit jaar. haha, je hebt nog gelijk ook! Maar ik ben wel nieuwsgieirig naar de reakties van degenen die dit weekend zijn geweest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 1 oktober 2006 Report Share Posted 1 oktober 2006 Tis mij te ver weg en helaas moet ik toch werken. Ander keertje misschien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 1 oktober 2006 Report Share Posted 1 oktober 2006 Ik ben geweest en ook nog Sodejuu tegen het lijf gelopen,evenals FM Willems. Heel kort even een kleine 1e indruk ervan: Het was er heel rustig,te rustig misschien. Ik heb 1 demo gezien met vinyl en de rest met cd. De demovinyl vond ik het beste geluid van de gehele show,maar misschien kwam dat welweer vanwege dat ik een wel heel bekende tegen kwam in de headshell... Heel jammer vond ik dat men niet een demonstratie gaf van de nieuwe Prima Luna Dialoque versterker. Een gemiste kans,zeker als je de primeur hebt ervan. En hele mooie nieuwe speakers gezien en gehoord van Nu Force. Ik bezoek al heel wat jaren van dit soort shows en beursen en langszamerhand weet je het dan wel,zeker als je via het internet zoveel mogelijk alle tussentijdse informatie bijhoudt,dan val je niet meer zo in de ene en andere verbazing of word je nogeens compleet verrast met iets ,zoals ik dat had toen ik net een paar jaar ermee bezig was.Dus ga ik tegenwoordig meer naar zo'n show voor de gezelligheid en voor de contacten en dan hoor je weleens wat wat mij nog steeds soms kan verrassen. Zoals vandaag dus weer,daarover misschien wel een andere keer. Tot zover de korte versie. met showgroet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 1 oktober 2006 Report Share Posted 1 oktober 2006 Ik schrijf morgen wel wat. Het is me nu te laat. Zeer positieve uitschieter was de NuForce set van Crusade Audio in het Courtyard hotel. Daar klonk het m.i zowiezo aangenamer dan in het Sheraton. Ben je niet in het Sheraton geweest Onno? Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 3 oktober 2006 Report Share Posted 3 oktober 2006 Ik schrijf morgen wel wat. Het is me nu te laat. Zeer positieve uitschieter was de NuForce set van Crusade Audio in het Courtyard hotel. Daar klonk het m.i zowiezo aangenamer dan in het Sheraton. Ben je niet in het Sheraton geweest Onno? Ik had gisteren al gepost dat ik daar niet ben geweest. Mij was verteld dat het alleen surround betrof en daar had ik geen zin in. Trouwens ik zie nu ook dat alle berichten van gisteren weg zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roland# Posted 4 oktober 2006 Report Share Posted 4 oktober 2006 Hoi Ik was er als exposant en heb een verslag van de beurs op mijn site gezet. High Fidelity Belgium 2006 Klik gelijk naar de tweede pagina als je geen zin hebt om 10 foto's van de crafty demo ruimte te zien. Groeten Roland Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier Posted 4 oktober 2006 Report Share Posted 4 oktober 2006 Leuk verslag! Wij vonden het ook een erg leuke beurs, veel lol gehad met een paar exposanten, en uiteraard met de bezoekers. Het voordeel van zo'n beurs is dat je nog tijd hebt om een uurtje te kletsen (onder andere met Audiofreak en Sodejuu) en rustig het een en ander te beluisteren met mensen. Af en toe hebben we zelfs een bijna prive luistersessie gehad! Het is jammer dat we zelf onze camera vergeten waren, maar gelukkig hebben anderen genoeg foto's gemaakt! Gr. Rogier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 6 oktober 2006 Report Share Posted 6 oktober 2006 Een beetje later dan beloofd, maar dan toch eindelijk mijn visie op de beurs. We zijn zondag met z'n 4-en naar Brussel getogen. We gingen vroeg om de drukte te ontlopen. Ik wist niet dat de beurs over 2 hotels verdeeld was die ca 6km (vogelvlucht) van elkaar verwijderd zijn). Allereerst naar het Courtyard. Dat hotel ligt duidelijk niet in het centrum. De exposanten hadden veel tijd om alles uit te leggen want qua drukte viel het mee. Ik denk dat de exposanten eerder op meer toeloop gehoopt hadden. Een paar dingen uitgelicht: - De nieuwe Van Medevoort lijn ziet er strak uit. Hij heeft een beetje een Spectral look, maar dan in een iets goedkopere uitvoering. Klankmatig weer typisch Van Medevoort. Erg fris en strak, tamelijk technisch. Maakt weinig tot geen fouten, maar heeft moeite de emotie over te brengen - Aquablue. Leuk "zelfbouw" merk dat no nonsense verkoopt aan een adequate prijs. Klankmatig trekt het je veel meer mee in de muziekbeleving dan van Medevoort. - Daluso (en Harmonix). Klonk 's morgens niet echt geweldig, maar laat in de middag was het echt top en een van de allerbesten van de dag. Waar het aan lag? De apparatuur had 's nacht uit gestaan - NuForce. Te laat achter gekomen waar ze zich verstopt hadden (sorry Rogier). 's Middags ff de schade ingehaald en een prive luistersessie gekregen. Ik kan niet anders zeggen dat hier alles op zijn plek viel. Alles klopte gewoon. De apparatuur heeft bovendien een hoge WAF. De nieuwe speakers waren net van donderdag binnen en waren nog aan het inspelen. Ik heb echt genoten van deze set. Enig minpuntje was dat de speakers niet in enzelfde finish waren als de apparatuur. De houten kast had wat mij betreft ook in een metal finish gespoten mogen zijn, zodat het meer bij de apparatuur aansluit. Maar op de weergave absoluut niks aan te merken. Prijs/kwatlitiet is bezopen goed. In het Sheraton was het een heel stuk drukker. Gelukkig niet zo afgeladen vol als bij het VAD. Wat opviel was het relatief hoog aantal vrouwen dat naar deze show is gekomen. Zelfs ook alleen. Blijkbaar leeft audio in Belgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts