Jump to content

Uit of thuis

dick jansen
 Share

Recommended Posts

Deze keuzemogelijkheid veroorzaakt een grote onrust in mijn bovenkamer. Ik kom er niet uit. Wat zouden jullie doen?

Met opgewekte groet,

Niet langer over nadenken...

Wanneer ik zoveel geld had stopte ik met werken... Maar ja die optie is voor jouw al vervallen....

Zoveel geld kwam in ieder geval nooit in een setje te zitten... ;)

(en ook niet in dat "luxe" concert).

:)

(gelukkig hoef ik er niet over na te denken)

Deze keuzemogelijkheid veroorzaakt een grote onrust in mijn bovenkamer. Ik kom er niet uit. Wat zouden jullie doen?

Is die keuzemogelijkheid voor je weggelegd dan :huh:;)

Neen, maar soms voel ik enige compassie met mijn medemens :unsure:

Met opgewekte groet,

:D Het feit dat sommigen dan dus n

Met je krent op zeven en een halve ton euries geniet je van een riant uitzicht. ;)

'Tis ook maar waar je lol in hebt. Een collega van een goede vriend won een aantal maanden geleden 8 miljoen in de loterij. Hij heeft een leuk huisje voor zijn moeder gekocht en van de rente van het overgebleven bedrag kan ie zijn leven lang leuk rondkomen (zijn inkomen is nu hoger dan dat van de directeur van het bedrijf waar ie werkt). Toch blijft ie gewoon als machinebankwerker dagelijks achter de draaibank staan omdat ie gewoon lol in zijn werk heeft en dat zo wil houden.

;)

Ik zou die set gelijk kopen, openschroeven en kopieren. Netjes dichtmaken en in China die printen laten maken en eventueel daar verkopen. Daar trekken ze zich toch niets aan van patenten ed.

Die dure set zou ik een tijdje houden en heel positief over gaan doen. Te koop zetten en meer voor vangen als je er voor betaald hebt.

Geld moet geld maken.

Groet,

Jacco

Mijn gemoedsrust is niet onderhavig aan zulke hypothetische dilemma's.

Maar ik heb dan ook geen abonnement op de Telegraaf...

Dus wat je het beste kunt doen is m.i. een andere ochtendkrant nemen.

Met je krent op zeven en een halve ton euries geniet je van een riant uitzicht. ;)

'Tis ook maar waar je lol in hebt. Een collega van een goede vriend won een aantal maanden 8 miljoen in de loterij. Hij heeft een leuk huisje voor zijn moeder gekocht en van de rente van het overgebleven bedrag kan ie zijn leven lang leuk rondkomen (zijn inkomen is nu hoger dan dat van de directeur van het bedrijf waar ie werkt). Toch blijft ie gewoon als machinebankwerker dagelijks achter de draaibank staan omdat ie gewoon lol in zijn werk heeft en dat zo wil houden.

;)

Verstandige man. ;)

Ik zou die set gelijk kopen, openschroeven en kopieren. Netjes dichtmaken en in China die printen laten maken en eventueel daar verkopen. Daar trekken ze zich toch niets aan van patenten ed.

Die dure set zou ik een tijdje houden en heel positief over gaan doen. Te koop zetten en meer voor vangen als je er voor betaald hebt.

Geld moet geld maken.

Groet,

Jacco

Zit jij je tijd HEAR niet te verdoen? :o

'Tis ook maar waar je lol in hebt. Een collega van een goede vriend won een aantal maanden 8 miljoen in de loterij. Hij heeft een leuk huisje voor zijn moeder gekocht en van de rente van het overgebleven bedrag kan ie zijn leven lang leuk rondkomen (zijn inkomen is nu hoger dan dat van de directeur van het bedrijf waar ie werkt). Toch blijft ie gewoon als machinebankwerker dagelijks achter de draaibank staan omdat ie gewoon lol in zijn werk heeft en dat zo wil houden.

;)

Verstandige man. ;)

Jazeker. Maar toen ik het hoorde was ik toch wel een pietsie jaloers. Met zo'n bedrag zou ik ook niet op mijn krent gaan zitten maar toch wel lekker voor mijzelf beginnen.

;)

[...]

Geld moet geld maken.

Groet,

Jacco

Zit jij je tijd HEAR niet te verdoen? :o

Misschien wel, maar ik heb alle tijd. Rustig afwachten totdat die berg stenen (=huis) geld oplevert.

Groet,

Jacco

(...)

Dus wat je het beste kunt doen is m.i. een andere ochtendkrant nemen.

Heb ik een tijdje geprobeerd, maar toen verloor ik mezelf in dilemma's met een hoog somberheidsgehalte. En dat op de vroege ochtend... :(

Dat strookte dus niet met mijn legendarisch opgewekte humeur :D

Met opgewekte groet,