Jedi Knight Posted 14 juni 2002 Report Share Posted 14 juni 2002 Wie heeft ervaring met de weergevers van Cabasse uit de MT-352 serie? Ik ga mijn huide set eerdaags uitbreiden met de Cabasse IO als surround speaker en wilde later mijn fronts vervangen door de B&W Nautilus 804. Aangezien er meer op de wereld is dan B&W, Dynaudio en Tannoy ben ik eens gaan zoeken. De Diapason Adamantes III is een gegadigde, omdat deze zeer ruimtelijk en rustig klinkt. Ik hou vooral van een diepte ruime stage, maar het geluid moet ook natuurlijk zijn. B&W heeft een, voor mij, zeer aangenaam klank karakter en de B&W Nautilus 804 zet ook een zeer redelijke stage neer. Ik ben nu echter beniewd hoe de andere Cabasse lijn het doet wanneer deze vergeleken worden met de Diapason en de Nautilus 804. De IO is mij in een korte ontmoeting goed bevallen, en aangezien de overige Cabasse lijn er ook degelijk uitziet ben ik hier nieuwsgierig naar. Wie kan mij meer vertellen? De prijzen zijn overigens ook belangrijk. De Diapason en Nautilus 804 komen ongeveer in dezelfde prijsklasse, maar hoe zit dat met de Cabasse MT-352 lijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts