sanderb2001 Posted 13 januari 2003 Report Share Posted 13 januari 2003 wat? Wie kan mij helpen. Ik heb 650 tot 875 euro te besteden. Aan nieuwe speakers maar wat moet ik nemen. Wie kan mij een aantal tips geven van merken en types die goed zijn? alles is welkom. dankend Sander Baas Link to comment Share on other sites More sharing options...
donderju Posted 13 januari 2003 Report Share Posted 13 januari 2003 misschien kun je voor die centen beter op de rommelmarkt kijken groetjes donderju Link to comment Share on other sites More sharing options...
tover Posted 13 januari 2003 Report Share Posted 13 januari 2003 Er staan genoeg leuke speeltjes te koop onder 2e hands Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 13 januari 2003 Report Share Posted 13 januari 2003 Ik zou voor dat geld kijken naar 2de hands speakers als ik jou was. Merken kan ik je niet mee helpen , blijft toch heel persoonlijk. Met welke versterker gaan de speakers aangestuurd worden? . En donderju, als je nix te melden hebt , reageer dan niet (nou kom je zo dom over nm). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 13 januari 2003 Report Share Posted 13 januari 2003 Sander, je geeft ons wel heeeeel weinig informatie om uberhaupt een merk of type of tips te geven. Het zou wel handiger zijn als je eerst 't volgende aan kunt geven: Hoe groot is je kamer ? Wat vind je belangrijk/minder belangrijk qua klank ? Wat voor versterker/bron gebruik je ? Wat voor muziek draai je vaak ? Met vriendelijke groet, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 13 januari 2003 Report Share Posted 13 januari 2003 Geplaatst door donderju:misschien kun je voor die centen beter op de rommelmarkt kijken groetjes donderju Redelijk opbouwend, gewoon even doordenken en misschien tweedehands gaan zoeken ? Overigens een merk als ASW levert heel behoorlijk klinkende speakers voor relatief weinig geld.................... Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 13 januari 2003 Report Share Posted 13 januari 2003 Geplaatst door Jitze: Redelijk opbouwend, gewoon even doordenken en misschien tweedehands gaan zoeken ? Overigens een merk als ASW levert heel behoorlijk klinkende speakers voor relatief weinig geld.................... Groet Jitze 't Is niet mijn smaak, ASW, maar ze zijn wel op zich wel goed, voor dat bedrag. Ik heb zelf JBL's gekocht voor €500 maar ik zie dat je dat niet genoeg vindt. Misschien als je de verkoper heel lief aankijkt, dat je wel wat meer mag betalen Overigens waren ze in de aanbieding, want ze kostten eerst ruim €400 per stuk. 2e hands is idd ook een oplossing... Link to comment Share on other sites More sharing options...
@ Posted 13 januari 2003 Report Share Posted 13 januari 2003 Inderdaad tweedehands lijkt me voor dat geld de beste optie. Zie bijvoorbeeld de advertentie over de Mission 781 van 7 januari. Ik vond de nieuwe lijn vloerstaanders van Mission niet indrukwekkend maar dit lijken me voor dat geld hele aardige bookshelf speakers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMa Posted 14 januari 2003 Report Share Posted 14 januari 2003 Zelf iets bouwen? Voor dit bedrag kun je heel goed slagen bij een van de luidsprekerzelfbouwzaken. (nieuw scrabble woord) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts