carl Posted 8 september 2006 Report Share Posted 8 september 2006 In de Hifi News van deze maand staat een test van wat duurdere elementen waaronder Jan Allaerts, Clearaudio, Zyx, Roksan en van de Hul. De Jan Allaerts kwam er het best uit misschien wel het meest overtuigend was de beschrijving "volledig in ballans". Overigens was de Alarts ook het duurst. Tijd om de toto te winnen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 8 september 2006 Report Share Posted 8 september 2006 Nee je meent het niet de Allaerts was het duurst? en komt ook het best uit de test? waarom verwonderd mij dat niets? Ik zeg maar 1 ding, KORRELTJE ZOUT Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 8 september 2006 Report Share Posted 8 september 2006 Tijd om de toto te winnen. Waarom de Lotto? gewoon in plaats van 2x ......een keer op vakantie Maar Jan maakt ook toch enigsinds betaalbare elementen? b.v. de Eco Boron voor 1496 euro of de Boron MK1 voor 1996 euro. Goed het is een bak geld, maar als je zo iets echt wilt...... Bovendien gaan die elementen veel langer mee, het zal me niks verbazen dat ze qua levensduur 3x mijn Ace Benz overleven Dus als Jan de beste elementen maakt en het enigsinds kan, lijkt het me niet zo moeilijk. Jammer dat mijn Benz nog lang meegaat Met vriendelijke groet, Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 8 september 2006 Report Share Posted 8 september 2006 Ik heb het genoegen gehad een JA element 6 weken thuis te bekijken en te beluisteren en ik kan je verzekeren dat qua afwerking en nauwkeurigheid wat bereft het voldoen aan de specificaties een JA zijns gelijke niet kent voor zover ik dat kan beoordelen. Het is echt handgemaakte perfectie. Dat zo'n element goed uit een test komt is dus helemaal niet zo gek. Het worden sowieso collector's items met een blijvende waarde dus je zit er nooit verkeerd mee, ook klankmatig niet. Wat je van die tests ook denkt, JA is geen grote adverteerder en dat hij geld op tafel zou leggen voor een goed resultaat kun je ook rustig uitsluiten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 8 september 2006 Report Share Posted 8 september 2006 Beste, Jan Allaerts houdt niet van publiciteit, ook maakt hij max 70 elementen per jaar en heeft wereldwijd aanvraag voor 400 per jaar. Deze 400 kan hij met geen mogelijkheid maken, ook daarom houdt hij niet van publiciteit, want als er meer vraag komt kan hij het toch niet aan en worden het echt lange levertijden. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 9 september 2006 Author Report Share Posted 9 september 2006 Misschien net als van de Hul met een Phillepijnse trouwen? De test zelf is wel interessant want het is zelfs met JA niet alles goud wat er blinkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rli Posted 9 september 2006 Report Share Posted 9 september 2006 Misschien net als van de Hul met een Phillepijnse trouwen? De test zelf is wel interessant want het is zelfs met JA niet alles goud wat er blinkt. nee natuurlijk, tis nooit 100% oke!!! Afgelopen dinsdag eindelijk m'n Porcino wezen ophalen bij Henk in Sneek. Geen jank meer, poelie zat geloof ik niet goed en dat is dan m'n eigen schuld geweest . Henk heeft de DL103 meteen afgesteld. Gisteren thuis gekomen na 1 week vakantie in Ees, de zooi aangesloten en draaien met die hap. Wat een geluid weer zeg Mooi vol, breede soundstage, heerlijk analoog allemaal Robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
rli Posted 9 september 2006 Report Share Posted 9 september 2006 Misschien net als van de Hul met een Phillepijnse trouwen? De test zelf is wel interessant want het is zelfs met JA niet alles goud wat er blinkt. nee natuurlijk, tis nooit 100% oke!!! Afgelopen dinsdag eindelijk m'n Porcino wezen ophalen bij Henk in Sneek. Geen jank meer, poelie zat geloof ik niet goed en dat is dan m'n eigen schuld geweest . Henk heeft de DL103 meteen afgesteld. Gisteren thuis gekomen na 1 week vakantie in Ees, de zooi aangesloten en draaien met die hap. Wat een geluid weer zeg Mooi vol, breede soundstage, heerlijk analoog allemaal Robin Voor de "jank" periode, alweer zo'n 10 maanden geleden, kon ik mij niet herinneren dat de Porcino met de Denon zo goed klonk. Ik had de Denon er zelf in gezet, en niet helemaal goed volgens Henk totaal geen stress in de klank. Een moeilijke lp, zoals Hound for Love van Kate Bush, klinkt fantastisch Robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts