muziekfreak Posted 18 september 2006 Author Report Share Posted 18 september 2006 De lade van jouw spelert lijkt wel grijs Nextel of zoiets, de mijne is zwart (stevig) plastiek, en er ligt een zwarte rubber mat op de draaischijf. Tjah, als ik iets van harte doe, doe ik het goed; zo ook uitproberen van "muziekbelevings-electronica" mvg RastaPhil Bij mij ligt erook een rubberen mat op, die had ik toen eraf gehaald voor de foto Als het goed is moet jij met uitzetten, ook even wachten hoor je "POK" dat die laserunit op zijn plaats terug zwiert als ware. Volgens mij scheelt het qua loopwerk niet veel hoor! Wat weegt jou speler als ik zo vrij mag zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 18 september 2006 Report Share Posted 18 september 2006 Heb geen idee, maar ik schat ongeveer de helft van de jouwe! Er zit maar de helft aan trafo's in! En geen houten zijkanten En plaats voor en baksteen binnenin is er ook al niet Ach ik ben tevreden en ik hou vooral van de basweergave (de rest is ook leuk maar een beetje laid back in vergelijking met mijn recentere Marantz DR17 (recorder), die veel meer hoog laat horen en daardoor iets beter staffelt in de ruimte (soms naar mijn set, opname, en oren, iets t Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 18 september 2006 Report Share Posted 18 september 2006 PS: ik hoor geen "pok" wel een "klikje", dacht ik zo, ik zal er eens op letten... Phil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts