Members Arden Posted 18 januari 2007 Members Report Share Posted 18 januari 2007 Deftig !!! En hoe zijn de eerste indrukken ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 18 januari 2007 Report Share Posted 18 januari 2007 Ziet er heel erg interessant uit, Kraus. Ben iig heel erg benieuwd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 18 januari 2007 Report Share Posted 18 januari 2007 Tja, smaken verschillen Ik heb het niet zo op dat chroom, maar ieder zijn meug. 't Is wel typisch Duits (er staan wel veel lettertjes op (onduits)) Nu kap ik met de smilies Kraus, gefeliciteerd met je aanwinst en mag hij je geven wat jij ervan hoopt te krijgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 18 januari 2007 Report Share Posted 18 januari 2007 Chroom... verrek... nou je het zegt . Ik dacht in eerste instantie dat ie zwart was. Al die tekst zal in het echt dan wat minder opvallend zijn denk ik. Het gaat er natuurlijk om hoe hij klinkt... Ik ben erg benieuwd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 19 januari 2007 Report Share Posted 19 januari 2007 Gefeliciteerd Kraus, ben benieuwd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OpaHenk Posted 19 januari 2007 Report Share Posted 19 januari 2007 Ha die Kraus, Van Harte en ook ik ben nieuwschierig hoe het klinkt. MvG, OpaHenk Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 19 januari 2007 Report Share Posted 19 januari 2007 Je staat ook al op het AAA forum maar dat ben jezelf natuurlijk http://www.analog-forum.de/wbboard/thread.php?threadid=26645 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 20 januari 2007 Report Share Posted 20 januari 2007 Ik heb nog nooit zo'n phonotrap gezien. Een heel bijzonder apparaat. Nu nog beluisteren of ie brengt wat je voor ogen(oren) had. Gefeliciteerd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kwabbernoot Posted 20 januari 2007 Report Share Posted 20 januari 2007 Speel je de plaat nu met twee armen tegelijk af? Fraaie spelert trouwens. Groeten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 21 januari 2007 Report Share Posted 21 januari 2007 Speel je de plaat nu met twee armen tegelijk af? Fraaie spelert trouwens. Groeten... Wat denk je zelf Ter info, er zitten meerdere ingangen op de phonopr Link to comment Share on other sites More sharing options...
tube 300 Posted 21 januari 2007 Report Share Posted 21 januari 2007 Klankmatig zou ik de trap willen omschrijven als "voldoende" en dan in de zin zoals Rolls Royce dat doet bij het opgeven van het motorvermogen. Geen ontzagwekkend aantal PK's onder de motorkap opnoemen om te imponeren maar aangeven dat de auto rijdt zoals je van een Rolls mag verwachten. Dus er komt muziek uit en een rolls Royce kan je als auto gebruiken Ik ben ook een zelfbouwer en weet gewoon dat de eerste opzet altijd verre van perfect is meestal amdat je technisch bouwt volgens het boekje. (nou je je moet ergens beginnen) En als als je denkt dat je klaar bent zit je ongeveer op de helft heel leuk in elk geval ik vind het een heel mooi project Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 28 januari 2007 Report Share Posted 28 januari 2007 Damn, hoe hou je dit stofvrij? Glimmende apparatuur is vaak erg lastig voor de instel automaat van een moderne digicam (mij lukt het er nooit mee). Ik zie dat je een (mini truss) draadrek gebruikt. Bewuste keuze (wordt ook vaak op audio shows gebruikt, o.a door Pass Labs)? Wat staat er nu links van de pre? De fietsband kan ik overigens niet vinden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 28 januari 2007 Report Share Posted 28 januari 2007 Vrees dat ik het nog steeds niet zie (zie wel wat donkers onder de draaitafel, maar dat lijkt me meer schaduw), maar begrijp het principe. Ben ook benieuw waar je 50 kilo aan gewichten hebt verstopt Waarom zet je de d.tafel eigenlijk niet op een stevig wandrek aan de muur. Of heb je ter plekke geen stevige dragende muur? Overigen moet ik bekennen dat mijn Thorens ook niet aan de muur hangt. Heb eigenlijk een hekel om grote gaten in de muur te maken (ligt niet aan de boor, heb een 700 wat Metabo boorhamer) en het is ook slechts een huurhuis. Vind het gewoon een beetje zonder van de muur. Mijn rek is ook deels gemaakt met Ikea onderdelen (40 mm massieve keukenplanken) Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 21 februari 2007 Report Share Posted 21 februari 2007 Prachtig verhaal Eric... De man in Den Bosch ken ik... Helaas niet zo rijk, althans dat denk ik. Hij werk tenminste 7 dagen per week om z'n werk rond te krijgen. Dat werk bestaat tegenwoordig ook uit het fabriceren van aluminium onderdelen voor andere bedrijven. De sovereign versterkers ook. Een audiokennis heeft zo'n setje. Is je phonotrap ook nog aan de beurt gekomen..?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
renew Posted 21 februari 2007 Report Share Posted 21 februari 2007 Die electrostaten hebben wel wat van een oud ontwerp van Mark Levinson 2 x oude Quads per kant. In het midden nog wat ruimte voor een extra mooi en snel (dynamisch) hoog? Overgangs gebieden zijn bij electrostaat en dynamisch systeem heel moeilijk te intregreren, mij benieuwen of het deze meneer wel voor elkaar krijgt. Ik heb wel bewondering voor "eigenwijze" mensen die iets moois maken. heel veel luisterplezier en ben benieuwd naar je recensie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 22 februari 2007 Report Share Posted 22 februari 2007 Hoi Kraus, Wat zal jij moet zijn geweest na zo'n lange autorit. Leuk verslagje weer van je en wat ziet het er mooi uit de binnenzijde. Groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 13 mei 2007 Report Share Posted 13 mei 2007 Hoi Kraus, Gefeliciteerd en het zal wel ff afkicken zijn met bedenken en gesleutel van... Maar de muziek zal die eruit voorkomt zal een heerlijke heelmeester zijn. Veel luisterplezier met al het prachts !! groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 13 mei 2007 Report Share Posted 13 mei 2007 Tsja, wat nu? Plaatjes draaien maar, daar is het tenslotte om begonnen. Ik ga oefenen om er verder met mijn vingers vanaf te blijven. Wat nu? Hah, het bloed kruipt.... ... 'k zie d'r nog wel een tweede loopwerk bij komen, om mee te prutsen, of er zelf een bouwen ... Fijn dat alles toch op z'n pootjes terecht is gekomen, veel plezier met draaien! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 13 mei 2007 Report Share Posted 13 mei 2007 Dat klinkt veelbelovend allemaal, Kraus. Je maakt me erg nieuwsgierig. Enne, 'n stereoset is te vergelijken met een huis: je blijft ermee aan 't klooien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 29 mei 2007 Report Share Posted 29 mei 2007 Kraus, ik las laatst iets over de Manley Steelhead. Was dat geen kant en klare oplosing geweest? Daar kunnen ook meerdere element op als ik het goed begrepen heb. Steelhead Phono Stage US Retail price: $7300 Preamplifier - PHONO 2 x MC + MM + LINE inputs Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 29 mei 2007 Report Share Posted 29 mei 2007 Maar die steelhead is ook een voorversterker, dus die zou je dan weg kunnen doen. Bij wijze van spreken. Je hebt je phonotrap en nog wel naar eigen idee, dat heeft natuurlijk ook zijn charme en voldoening. Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts