woodwinds Posted 3 oktober 2006 Report Share Posted 3 oktober 2006 een kabeltje met een krokant gouden laagjewaar heb je al die zogenaamde poespas voor nodig? van gaat kwijlen. koffie voor je kan halen uit het japans ehle ander eisen zeiken met knipperende ledjes fiat cinquecento S650 van mercedes ben hier niet om iemand af te zeiken, maar om eens lekker te discusieren Ik kan prima tegen kritiek, ik zou zeggen schop em onderuit Pfff, wat voor merk wiet rook jij? Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 3 oktober 2006 Report Share Posted 3 oktober 2006 Pfff, wat voor merk wiet rook jij? Het zoveelste voorbeeld van wat audiofielen doen als de argumenten op zijn. Deze valt in de categorie kinderachtig, en doebewust niet ingaand op het onderwerp. Je weet best wel waar mr toast op doelt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr toast Posted 4 oktober 2006 Report Share Posted 4 oktober 2006 je neemt de woorden uit me mond...Ik probeer het gewoon uit te leggen met een makkelijke tekst. Sorry dat ik niet zo audiofiel begaafd ben met de NL taal Je zou er ook een zinnige reactie op kunnen geven met argumenten waarom het niet zo is, maar dit is zinloos. QUOTE(mr toast @ 3 Oct 2006, 16:50:06) een kabeltje met een krokant gouden laagje waar heb je al die zogenaamde poespas voor nodig? van gaat kwijlen. koffie voor je kan halen uit het japans ehle ander eisen zeiken met knipperende ledjes fiat cinquecento S650 van mercedes ben hier niet om iemand af te zeiken, maar om eens lekker te discusieren Ik kan prima tegen kritiek, ik zou zeggen schop em onderuit quoten is ook niet je sterkste kant of wel...:S Link to comment Share on other sites More sharing options...
woodwinds Posted 4 oktober 2006 Report Share Posted 4 oktober 2006 quoten is ook niet je sterkste kant of wel...:S En een samenhangend verhaaltje posten is dan weer niet de jouwe, zodat de cirkel rond is. Loes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 4 oktober 2006 Report Share Posted 4 oktober 2006 En weer ga je niet op het onderwerp in. Alweer een kinderachtige reactie. Nogmaals, je weet best waar mr toast op doelt, ga er nou eens serieus op in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 4 oktober 2006 Report Share Posted 4 oktober 2006 Hai S0000884, Ik heb een broer die ook in de middenstand zit en weet wat voor een marges er worden gemaakt. Toch verdient hij niet meer zoveel in de zaak als mijn vader die na de oorlog schunnig veel geld verdiende in dezelfde zaak. Hij is vrijgezel en vind het bedrijf niets meer voor mijn kinderen over pakweg 10/15 jaar. Laat ze het pand maar verhuren is zijn devies maar wel nadat ze 68% aan succesiebelasting hebben betaald. De kosten van duurdere Hi Fi zijn natuurlijk ook fors kijk alleen maar naar de huur van een winkelpand en vakkundig personeel. Uiteindelijk is het niet zo'n oplichterij als jij denkt. Overigens vallen die Velodynes wel mee in prijs dacht ik, minder dan Rel in ieder geval. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr toast Posted 4 oktober 2006 Report Share Posted 4 oktober 2006 QUOTE(mr toast @ 4 Oct 2006, 09:35:21) quoten is ook niet je sterkste kant of wel...:S En een samenhangend verhaaltje posten is dan weer niet de jouwe, zodat de cirkel rond is. Loes. hier ga ik niet meer op in, erg flauw. @carl ik ken de marges ook, en die zijn over het algemeen op luidsprekers vrij gezond. componenten is idd wat minder en assoires dat weten we Ik vind het geen oplichting wat er gebeurd, iedereen moet geld verdienen. Maar het feit is dat je via andere wegen, vele malen goedkoper kan zijn. Hifi winkels zijn duurder, maar geven daar dan meestal ook wat voor (service, aandacht, advies, een beleving en een goed gesprek). En ik begrijp best dat mensen daar wel wat voor over hebben. Als ik goed geholpen wordt en ik voel me er ook goed bij, dan koop ik daar ook(mits het verschil in prijs niet te groot is) PA en Hifi zijn echt 2 verschillende markten met verschillende doelgroepen. PA zal zich meer op de business 2 business richt, terwijl Hifi meer op de bussiness 2 costumer zit. Hele andere eisen! maar als je als consument zijnde een mooie PA Swoofer kan krijgen voor een vijfde van de prijs, dan had ik het wel geweten, want dat verschil in prijs is mij die service en beleving niet waard. Dan doe ik het wel met wat minder luxe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts