Jump to content

Het gevoel Itali

azh
 Share

Recommended Posts

Dan gaat er toch af en toe niets boven een Degelijk Duits Product, en ene Maarten-Jan, die zonder problemen een hele lading vol met Bluenote heen en weer brengt, als is het naar Antwerpen en weer terug! :lol:

MJ, het wordt weer tijd! :)

Beste Azh,

Het is net alsof ik een boek gelezen heb. Met veel gevoel voor poezie geschreven.

Net alsof ik erbij was. ;)

Nu we het toch over Bluenote hebben; laatst een recensie van een Amerikaans tijdschrift gelezen over de Davidoff. Nou ja, recensie...tot 3x toe kwam het te testen apparaat defect aan. <_<

Het werd toegewezen aan FedEx en UPS die teveel met de dozen smeten. :rolleyes:

Beste Geerdie,

Ik denk dat je daarin gelijk hebt want als wij enkele dozen met inhoud versturen gaat het erg vaak mis.

Vorige week nog een Bluenote Stibbert verstuurd naar een dealer ter demo, tja die komt dus stuk aan ,met GLS verstuurd de gevulde doos is door de ontvanger getekend en je begrijpt het al een Cdspeler van 3500,00 euro is stuk , de klap is zo hard aangekomen dat een gedeelte van het acrylaat is afgebroken.

De verzekering van deze firma en de firma zelf gooit het op toen hij is afgetekend was hij in orde, dus keren wij niets uit.

Dit heb ik al vaker beleefd, met bv een platenspeler van Jascha V een Project stuk door vervoer en de GLS wast zijn handen in onschuld.

Een pallet vol apparatuur gooien ze niet mee , maar enkele apparaten wel !

Alleen bewijzen kun je niet , dus pech. :(:mad2:

MvG,

Haudio

PS daarom brengt de Importeur van Meridian alle apparaten zelf , dan gaan ze niet stuk.

Dan hoef je je niet meer te verzekeren want dan kan je alles wel zo afdoen. Ik denk dat zij aannemelijk moeten maken dat het ding kapot was en niet omgedraaid. Voor zo'n bedrag moet je toch wel naar een arbitragecommissie of de kantonrechter kunnen. Hoef je geen advocaat voor te hebben. Zou ik zeker doen.

Prachtig stuk proza zeg! Ja, Italie kan een mens diep raken.

En Italiaanse spulletjes kunnen je erg blij maken.