GleNnoS Posted 15 september 2006 Report Share Posted 15 september 2006 Heeey! Weet iemand hoe je bij de Mordaunt-Short Avant serie's de drivers er uit haalt? Ik heb namelijk mn tweeter op geblazen van mijn MS908. Je hebt aan de achter kant imbusschroef dingen zitten, ik had ze allemaal los gedraait. Maar ik zie geen mogelijkheid om er iets uit te halen oid. Kan iemand mij helpen? groeten, Glenn Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 16 september 2006 Report Share Posted 16 september 2006 Ja, als je ze allemaal los en eruit hebt, trek dan aan de aansluitingen om de plaat los te trekken, dan moet je de vulling uit het bovenste gedeelte halen, en dan de inbusschroeven van de plaat achter de tweeter en midwoofers halen, en dan kun je die plaat er uit trekken, het beste vanaf de onderkant van die plaat, en dan kun je de tweeter losmaken en vervangen. das wel een hele klus, al die imbussen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 16 september 2006 Report Share Posted 16 september 2006 Ja, als je ze allemaal los en eruit hebt, trek dan aan de aansluitingen om de plaat los te trekken, dan moet je de vulling uit het bovenste gedeelte halen, en dan de inbusschroeven van de plaat achter de tweeter en midwoofers halen, en dan kun je die plaat er uit trekken, het beste vanaf de onderkant van die plaat, en dan kun je de tweeter losmaken en vervangen. das wel een hele klus, al die imbussen Met het juiste gereedschap moet het op te lossen zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GleNnoS Posted 16 september 2006 Author Report Share Posted 16 september 2006 Ohh!! Het is me gelukt.. bedankt Wat nu het uiteindelijke probleem was dat het draadje van mn tweeter los was gegaan.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 17 september 2006 Report Share Posted 17 september 2006 ah kijk aan, dat scheelt weer, anders had je iets van Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts