Jump to content

Mordaunt-Short drivers er uithalen

GleNnoS
 Share

Recommended Posts

Heeey!

Weet iemand hoe je bij de Mordaunt-Short Avant serie's de drivers er uit haalt? Ik heb namelijk mn tweeter op geblazen van mijn MS908. Je hebt aan de achter kant imbusschroef dingen zitten, ik had ze allemaal los gedraait. Maar ik zie geen mogelijkheid om er iets uit te halen oid. Kan iemand mij helpen?

groeten,

Glenn

Ja, als je ze allemaal los en eruit hebt, trek dan aan de aansluitingen om de plaat los te trekken, dan moet je de vulling uit het bovenste gedeelte halen, en dan de inbusschroeven van de plaat achter de tweeter en midwoofers halen, en dan kun je die plaat er uit trekken, het beste vanaf de onderkant van die plaat, en dan kun je de tweeter losmaken en vervangen.

das wel een hele klus, al die imbussen :rolleyes:

Ja, als je ze allemaal los en eruit hebt, trek dan aan de aansluitingen om de plaat los te trekken, dan moet je de vulling uit het bovenste gedeelte halen, en dan de inbusschroeven van de plaat achter de tweeter en midwoofers halen, en dan kun je die plaat er uit trekken, het beste vanaf de onderkant van die plaat, en dan kun je de tweeter losmaken en vervangen.

das wel een hele klus, al die imbussen :rolleyes:

Met het juiste gereedschap moet het op te lossen zijn. :)