wollie Posted 15 september 2006 Report Share Posted 15 september 2006 hallo, Ik heb een budget van max 500euro voor een nieuwe versterker en heb de volgende twee geselecteerd als optie, nou zullen jullie gelijk zeggen ga luisteren maar dat heb ik al gedaan, bijde versterkers hadden een compleet ander geluid maar ik vind beide echt goed klinken. het gaat om de: Denon pma700ae NAD 325BEE als jullie in mijn schoenen zouden staan wat zouden jullie dan kopen, andere suggesties zijn ook welkom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ijsengel Posted 15 september 2006 Report Share Posted 15 september 2006 Koop die Primare A20 Mk II die hear te koop aangeboden wordt in de sectie 2e hands! Link to comment Share on other sites More sharing options...
windmill tilter Posted 15 september 2006 Report Share Posted 15 september 2006 Als het een Denon of NAD moet zijn, zou ik kiezen voor de C352 en niet voor de C325BEE. Volgens mij moet het geen probleem zijn dit type ergens voor net onder de 500 euro te scoren. Je zit met dit type meteen hoger in de boom.... Van de zomer heb ik zelfs demo-modellen van de C372 voor minder dan je budget gezien. Voor meer info: http://www.hifi.nl/recensies.php?id=2243 Je kunt natuurlijk ook in de tweedehandssfeer gaan zoeken. De genoemde Primare is geen slechte keus. Denk ook eens aan een Sony TA-FA5(0)ES. Ook een raspaardje voor binnen je budget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 september 2006 Report Share Posted 15 september 2006 Je zou ook een Marantz PM7200 kunnen overwegen (als je die nog ergens kan krijgen). Of een uit de nieuwe serie van Marantz, alleen weet ik daar de prijzen niet van... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 15 september 2006 Report Share Posted 15 september 2006 Ik zou een Krell ff ML kopen Desnoods een Brystol Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts