Spijkie Posted 16 september 2006 Report Share Posted 16 september 2006 Hoe komt het dat ik weinig lees over thule? Ook met de zoekfunctie levert dit weinig resultaat. Ik ben opzich geinteresseerd in de meerkanaals versterker maar vind weinig gebruikers ervaingen. Hij komt binnen kort een tijdje bij me logeren en zal dan gaan luisteren. Heeft iemand op voorhand al aanbevelingen waarom dit een goed danwel slecht merk is? Groeten, Spijkie Link to comment Share on other sites More sharing options...
MichelNL Posted 16 september 2006 Report Share Posted 16 september 2006 Thule maakt bijzonder goede apparaten die ik persoonlijk erg goed vind klinken. De bouwwijze heeft wel iets weg van Linn (vind ik ). Slechte merken bestaan niet meer daar je betaald voor de kwaliteit. Marketing technisch betaal je voor de uiteindelijke (beoogde) kwaliteit en niet voor de waarde. Dan denk ik bijvoorbeeld aan de eerste versterkers van BlueNote die binnen een jaar na introduktie in prijs waren verdubbeld, omdat ze te goed voor die prijs. Tenslotte, luisteren is de beste test. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts