Guest Kraus vonBentinck Posted 18 september 2006 Report Share Posted 18 september 2006 Vond ik toen te griezelig Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 18 september 2006 Report Share Posted 18 september 2006 Ben wel nieuwsgierig want ik heb nog nooit in mijn leven een Lyra kunnen beluisteren ondanks diverse pogingen daartoe. Zeg nou niet dat je die kans nooit hebt gekregen. Vond ik toen te griezelig griezelig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 18 september 2006 Report Share Posted 18 september 2006 Zie het topic noodlot slaat toe; ik heb nu ook een element uitgeleend aan iemand die z'n ongelukje heeft gehad. Griezelig? Ja, want die ongelukjes zitten in zo'n klein hoekje en ze komen er altijd uit als je er niet op bedacht bent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marc b Posted 18 september 2006 Report Share Posted 18 september 2006 Gewoon laten staan. Als mensen hierin willen trappen zullen ze het wel verdienen Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 18 september 2006 Report Share Posted 18 september 2006 Zie het topic noodlot slaat toe; ik heb nu ook een element uitgeleend aan iemand die z'n ongelukje heeft gehad. Griezelig? Ja, want die ongelukjes zitten in zo'n klein hoekje en ze komen er altijd uit als je er niet op bedacht bent. Ach, weetje, het is een element met al aardig wat speeluren, De enigste reden dat ik em bewaar is vanwege het statiegeld. Wat behoorlijk hoog is wanneer je besluit een nieuwe Lyra te kopen. Dus er was weinig risico aan verbonden, vandaar dat ik het je toen aanbood. Link to comment Share on other sites More sharing options...
timmikid Posted 24 september 2006 Report Share Posted 24 september 2006 ja hoor, heb je ook een foto misschien, als't niet te veel gevraagd is?Of vinden we die al op je site? mvg RastaPhil Hier is een mooie fotoserie van oa the 60th anniversary Khorn. Noem ze niet de jubilee, want dat is een ander ontwerp van Paul W. Klipsch dat nooit in productie is gekomen, voor zover ik weet. Wel een schitterend ontwerp. Itt de Khorn een tweeweg ontwerp met een prachtige houten hoorn voor hoogmidden/hoog. http://forums.klipsch.com/forums/4/749396/ShowThread.aspx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts