Alco Posted 17 juni 2001 Report Share Posted 17 juni 2001 Hallo luitjes, is er iemand van jullie die toevallig 't Engelse tijdschrift "New HiFi sound" en/of "The flat response" heeft gekend ? (of nog liever heeft! en enkele wil verkopen?) Deze tijdschriften bestaan inmiddels al zo'n jaar of 10 a 12 niet meer,maar ik vond 't altijd zeer interessante bladen. (veelal toegespitst op de Engelse HiFi) Op www.flatresponse.net staat wel 'n voorbeeld,maar ik denk dat 't nog erg moeilijk wordt om er aan te komen. Groeten, Alco. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 18 juni 2001 Report Share Posted 18 juni 2001 Hoi die Alco, Ik heb even op die site zitten rondneuzen. Zo te zien zijn al die magazins al verwerkt tot andere Hifi-bladen. 't Is inderdaad al wat ouder materiaal, dat nogal gericht is op analoge loopwerken en zo. Ik heb helaas niks van die bladen, maar ik weet dat je veel naar het analoge neigt. dan heb ik hier een tip voor je. Kijk eens bij www.hifi-fraune.de .De site op zich stelt niet zo veel voor, daarvoor zijn de zaken wel ok. Dit is een (2) zaak die hoofdzakelijk loopwerken modificeerd en afsteld. Ik denk dat je er ook nog redelijk in de buurt woont, die winkels liggen in M Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 18 juni 2001 Author Report Share Posted 18 juni 2001 Bedankt voor de tip,Sodejuu. Ik woon echter helaas niet in de buurt van deze winkels. Een andere site va n'n winkel die wel meer "my kind of style" is, is deze: www.walrus.co.uk maarja,zulke zaken heb je vrijwel alleen nog in Engeland. (Rinsma te Lippenhuizen uitgesloten) See Y'all Groeten, Alco. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts