Jump to content

Goed nieuws voor Haudio

RastaPhil
 Share

Recommended Posts

De ouderwetse vinylplaat is bezig aan een comeback. Alsmaar meer populaire muziekgroepen brengen hun liedjes weer uit op vinyl. Vorig jaar werden in Belgi

Niet alleen goed nieuws voor Haudio; ook goed nieuws voor ons!

:cool2:

:lol:

Nou.. klonen... Dan zijn we hem wel te erg aan het verafgoden hier... :D:P

Mijn zaken worden geregeld voor MJ, de tovenaarsleerling, die doet het ook erg goed!

Groet,

azh

Ik kwam ook iets tegen:

CNN

Ja, dat zag ik ook toen ik er langs zapte...

Maar goed, het blijft een niche-produkt. De 'gemiddelde mensch' wil helemaal geen lp's. Die willen dvd's en mp3's...

...en terecht... :ph34r:;)

En draven gewoon met de kudde mee. :D;)

Ja, LP's draaien zorgt ervoor dat audiofielen zich heel speciaal voelen inderdaad... :rolleyes:

Ik kwam ook iets tegen:

CNN

Ja, dat zag ik ook toen ik er langs zapte...

Maar goed, het blijft een niche-produkt. De 'gemiddelde mensch' wil helemaal geen lp's. Die willen dvd's en mp3's...

...en terecht... :ph34r:;)

En draven gewoon met de kudde mee. :D;)

Ja, LP's draaien zorgt ervoor dat audiofielen zich heel speciaal voelen inderdaad... :rolleyes:

In ieder geval smaakvol. :rolleyes:

En draven gewoon met de kudde mee. :D  ;)

Dadelijk is vinyl weer helemaal in en gaan mp3-spelertjes collectors items worden. Let maar op, de CC (Compact Cassette) komt straks ook weer helemaal terug. Misschien komt er wel weer een tijd dat we op school morse moeten gaan leren om onze zakrooksignaalcommunicator te kunnen hanteren.

:ph34r:

Guest tubejack

De "gemiddelde" Hollander wil MP3's omdat die voor niks gedownload kunnen

worden. DVD gaat dezelfde kant op. Kwaliteit is niet belangrijk als het maar

veel en gratis is.

En geef ze ongelijk, downloaden is legaal en op de meeste plastic doorsnee

home cinema sets hoor je het verschil toch niet.

In een bijzonder krom land leven we: gebruiken mag met veel wel, maar aanbieden niet. :blink:

Ik heb een "broertje dood" aan middelmaat :mad2:

Met vriendelijk groet,

Jack

Ik heb ook een broertje dood aan middelmaat.

Maar...

Een vriend van me, die ook zo'n 'plastic home cinema setje' heeft is sinds kort ook ineens besmet met het vinyl-virus. Wat ik natuurlijk voluit toejuich.

Hij roept ook dat het mooier klinkt dan CD. Alleen jammer dat ie om zijn vinyl te draaien een midi-set uit de jaren tachtig gebruikt, met zo'n ruk draaitafel erop <_< Dan kan je dat toch niet beoordelen?

Binnenkort komt ie eens bij mij luisteren, misschien kan ik een mooie buizenversterker voor hem bouwen :P

En draven gewoon met de kudde mee. :D  ;)

Dadelijk is vinyl weer helemaal in en gaan mp3-spelertjes collectors items worden. Let maar op, de CC (Compact Cassette) komt straks ook weer helemaal terug. Misschien komt er wel weer een tijd dat we op school morse moeten gaan leren om onze zakrooksignaalcommunicator te kunnen hanteren.

:ph34r:

Anton,bokkenwagen enz. ;)

Ach weet je wat het is. Als ik door mijn vinylcollectie loop dan is de helft eigenlijk ook puin qua techniek en kwaliteit qua persingen.

Maar van de muziek geniet ik prima hoor.

;)