Jump to content

Inbranden van kabels:

windmill tilter
 Share

Recommended Posts

Of gebakken lucht?

Het zinloos rondpompen van geld heet economie. Echter is het zinloos rondpompen een paracitair effect wat slechts kan bestaan bij de gratie van zinvol rondpompen van geld.

Het kan ook slechts als er een overschot aan "dood" geld aanwezig is.

Iemand met een inkomen van zeg 10K/maand heeft die mogelijkheid. Een bijstandsmoeder heeft die mogelijkheid niet.

;)

Zelf ben ik er ook niet uit of "inspelen" veel verandert aan een kabel

Wat ik wel heb ondervonden is dat er kwaliteitsverschil is tussen mijn 3 kabeltjes die ik thuis heb.

Ziver beter??

Het moet matchen volgens mij

Heb eens bij een winkelier zilver LSkabels beluisterd en na 30 sec wisten we dat dit NIET ging werken met mn speakers. Het had gn zin om het "inspeel"effect af te wachten. Het klonk veel te scherp

Mn gevoel is dat een kabel hoogstens coherenter de muziek gaat weergeven maar verbeteren heb ik mijn twijfels over. Kli(n)kt het van in het begin niet, dan nooit!

Gr

stef

Heb eens bij een winkelier zilver LSkabels beluisterd en na 30 sec wisten we dat dit NIET ging werken met mn speakers. Het had gn zin om het "inspeel"effect af te wachten. Het klonk veel te scherp

Zilver of verzilverd ?

:(

Om te forummen heb je niet eens een "set" nodig.

Ik snap 'm niet? :confused:

Zou het niet zo zijn dat er wordt gedoeld op het ontbreken van setgegevens in de profielen van nogal wat mensen die zich in de discussies op dit forum mengen?

Volgens mij moet het voor de bezitters van een set geinig zijn ervan kond te doen en voor de lezers/actieve forumleden is het eveneens geinig, leerzaam etc. om te weten welke middelen mensen gebruiken om hun muziek ten gehore te brengen....

Doe het nou gewoon! Het komt het forum ten goede!

:rolleyes:

Ben een tijdje terug overgestapt van Siltech FTM-4 naar Siltech SQ-88 MkI interlink om gebalanceerd te kunnen aansluiten. Maar dat was even schrikken: de SQ-88 klonk veel "ieler" dan de FTM-4. Toch maar een paar weken doorgespeeld en verrek, het leek of het steeds beter ging klinken. Vervolgens weer omgewisseld met de FTM-4's (die overigens niet werkloos in de hoek hebben gelegen) en waarempel, geen noemenswaardig verschil meer... Lijkt erop dat het inbranden/inspelen dus toch wel nut heeft gehad.

het ontbreken van setgegevens in de profielen

geinig zijn ervan kond te doen en voor de lezers/actieve forumleden is het eveneens geinig, leerzaam etc. om te weten welke middelen mensen gebruiken om hun muziek ten gehore te brengen....

..... zei hij, terwijl het een raadsel was waarnaar hij zelf placht te luisteren.... :rolleyes:

het ontbreken van setgegevens in de profielen

geinig zijn ervan kond te doen en voor de lezers/actieve forumleden is het eveneens geinig, leerzaam etc. om te weten welke middelen mensen gebruiken om hun muziek ten gehore te brengen....

..... zei hij, terwijl het een raadsel was waarnaar hij zelf placht te luisteren.... :rolleyes:

Why? Een opsomming van zijn spullen staat er echt wel. Klik op zijn naam en zie het profiel. De jouwe schittert iig wel door afwezigheid :huh:

Een opsomming van zijn spullen staat er echt wel. Klik op zijn naam en zie het profiel. De jouwe schittert iig wel door afwezigheid :huh:

Ah okee, werkt dat zo! :)

't Schittert bij mij in elk geval door afwezigheid omdat 't wat mij betreft weinig toevoegt, tenzij je al die merken en types kent en dan nog....

En het kan (en zal) ook zomaar tegen je gebruikt worden als je een keer iets zegt wat iemand niet zint, want er kunnen hele belangrijke conclusies aan zo'n lijstje worden ontleend. ;)

Loes.

[OFFTOPIC-mode]Dat moet ook iedereen zelf weten. Soms is het echter handig om en vraag gerichter te kunnen beantwoorden. Of om kennis te maken met apparatuur die je nog niet kent of waar je nog nooit van gehoord hebt. Een stuk horizonverbreding dus[/OFFTOPIC-mode]

;)

Ik heb op de VAD diverse keren sets met Nordost kabel gehoord en ik vind ze altijd aan de scherpe kant. Wat betreft dat inspelen zou ik het echt niet weten, het is ook moeilijk uit te proberen. Ik vraag me trouwens wel eens af of temperatuur nog wat uitmaakt voor de klank van kabels.