marky Posted 1 oktober 2006 Report Share Posted 1 oktober 2006 Ik ben op zoek naar een Platenspeler tot 1200 euro, die goed te upgraden is de komende jaren. Welke modellen komen in aanmerking en wat zijn hun karakteristieken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
james bond Posted 1 oktober 2006 Report Share Posted 1 oktober 2006 Mail es naar haudio, die kan je vast wel verder helpen Link to comment Share on other sites More sharing options...
marky Posted 1 oktober 2006 Author Report Share Posted 1 oktober 2006 Ik ga zeker een praten in Sneek, maar ik hoop dat ook anderen hun ervaring / mening willen delen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 1 oktober 2006 Report Share Posted 1 oktober 2006 Ik ga zeker een praten in Sneek, maar ik hoop dat ook anderen hun ervaring / mening willen delen. Er stond laatst een Thorens TD-2001 met TP-90 arm op MP voor maar 550 euro. Ik heb er zelf ook een en deze arm en speler zijn van dusdanige kwaliteit dat er probleemloos elementen van rond de 2000euro in kunnen.... dus je kunt voorlopig upgraden Ikzelf speel met een Benz Ace M, samen met mijn Thorens was ik rond de 1200euro kwijt. Schaars, maar een aanrader! en het ziet er nog uit ook als een normale draaitafel Met vriendelijke groet, Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 1 oktober 2006 Report Share Posted 1 oktober 2006 Ik ga zeker een praten in Sneek, maar ik hoop dat ook anderen hun ervaring / mening willen delen. Gebruik ook even de zoekfunctie. Een dergelijke vraag is al vele malen uitgebreid aan de orde geweest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts