alvinio Posted 5 oktober 2006 Author Report Share Posted 5 oktober 2006 ik begin zin te krijgen in het zelf maken van die DAC... Wacht tot je de prijzen ziet van PCM1704 en DF1704, 46 en 24 euro per chipje, per kanaal Wordt dus zelfs voor DIY geen goedkope grap Och, dat is altijd bij die DIY stuff. Het is altijd te duur, vindt men. Nou, ik vind dat kwaliteit best wat mag kosten. Arbeid maakt het altijd dubbel zo duur. Hoe zit het trouwens met die prijzen waar de poll over gaat? De 18 bitter versus de 24 bitter. Is dat vergelijkbaar, anders lijkt me de keuze makkelijker. Groet, Jacco de nos dac 24bit: print volledig opgebouwd : +/- 80 euro behuizing : +/- 15 euro voeding : +/- 25 euro buizen uitgangs buffer opgebouwd : +/- 45 euro verzending : +/- 18 euro per onderdeel als de prints + onderdelen ongebouwd koopt is het nog goedkoper ik heb de dac/case/voeding besteld Aktie incl. verzending 130 euro de 18 bit versie van de musical fidelity x-dac de x-act dus kost 2e hands +/- 150 euro Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 5 oktober 2006 Report Share Posted 5 oktober 2006 Ik denk dat je een juiste keuze hebt gemaakt. Die 24 bitter is denk in beginsel beter dan die 18 bitter en nog goedkoper ook. Misschien een minder mooi jasje er omheen, nou ja. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
alvinio Posted 5 oktober 2006 Author Report Share Posted 5 oktober 2006 Ik denk dat je een juiste keuze hebt gemaakt. Die 24 bitter is denk in beginsel beter dan die 18 bitter en nog goedkoper ook. Misschien een minder mooi jasje er omheen, nou ja. Groet, Jacco idd, een goede basis voor modificatie al dacht ik het zo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts