MichelNL Posted 3 oktober 2006 Report Share Posted 3 oktober 2006 Voor het volgende zou ik graag advies willen. De bovenzijde van een platenspeler wil ik graag opnieuw afwerken. Zoals de dunne (aluminium?) vel/folie zoals ook op bijvoorbeeld op een thorens is geplakt. Ik heb vroeger wel eens gewerkt met alu-plak folie voor frontjes maar die bedoel ik niet. De dunne plaat die ik dus zoek zou een alu structuur moeten hebben. Mooiste is nog met kleur keuze. Nu zou ik een dunne (zeg 1mm) plaat wel kunnen bewerken en laten anodiseren maar vraag mij af of er geen makkelijker manier is. Wat de juiste naamgeving voor de genoemde plaat is weet ik niet maar wellicht kunnen jullie mij op weg helpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henk&audio Posted 4 oktober 2006 Report Share Posted 4 oktober 2006 In de DHZ-winkel is een zelfklevend materiaal te koop dat sprekend lijkt op geborsteld RVS. Dit lijkt mij de meest simpele manier. Verder had ene Klaas uit Maassluis een topplaat voor de Thorens 160 gemaakt van RVS. Hij adverteerde vaak op Marktplaats. Ik meen dat hij gestopt is met de "hobby". Groet, Henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts