audiofreak Posted 18 november 2006 Report Share Posted 18 november 2006 ...kan ik als eenvoudige simpele man niet betalen. wink.gif Uhh, hoe zit dat dan met die JA? Sorry, het was zo'n mooi inkoppertje, kon het niet laten. Oh... een oplettende lezer. Vooruit.... 1996 ramen wassen. met groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 19 november 2006 Report Share Posted 19 november 2006 @Kraus, het verzoek om de voorversterker van een ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 19 november 2006 Report Share Posted 19 november 2006 @ Hubertinus No Problemo; ik neem hem mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 19 november 2006 Report Share Posted 19 november 2006 ...kan ik als eenvoudige simpele man niet betalen. wink.gif Uhh, hoe zit dat dan met die JA? Sorry, het was zo'n mooi inkoppertje, kon het niet laten. Oh... een oplettende lezer. Vooruit.... 1996 ramen wassen. met groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 22 november 2006 Report Share Posted 22 november 2006 Beste allen, Is er nog een stoel voor mij beschikbaar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 22 november 2006 Report Share Posted 22 november 2006 Uiteraard, voor jou altijd. Goede humeur en een beetje muziek meenemen, dat laatste is vrijblijvend Je staat in de lijst, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 22 november 2006 Report Share Posted 22 november 2006 Ik verheug me er ook op! Voor een dineetje met de groep, na afloop, moet ik helaas wel voor passen. Met vriendelijke groet, Erjee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 22 november 2006 Report Share Posted 22 november 2006 Jerry en Hansko gaan ook mee.... 't zal toch nog vol worden... Is er al precies bekend wie wat mee gaat brengen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 22 november 2006 Report Share Posted 22 november 2006 Hansko (met Hawk Audio voorversterker) stond er al op, Jerry nu ook. Ik maak morgen een lijstje met wat er allemaal aan voorversterkers is genoemd in het topic, maar moet dan eerst weer ff het hele topic doorspitten. Eigenlijk heb ik pas achteraf goed begrepen dat Sodejuu een gemodde SOTA-CD-speler meeneemt; eventueel zou er dus nog een prettig geprijsd cd-spelertje even naast gezet kunnen worden voor een snel vergelijkje. Maar dat is echt maar een terzijdetje en kan bij gebrek aan belangstelling makkelijk onder de tafel verdwijnen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 23 november 2006 Report Share Posted 23 november 2006 Hansko (met Hawk Audio voorversterker) stond er al op, Jerry nu ook.Ik maak morgen een lijstje met wat er allemaal aan voorversterkers is genoemd in het topic, maar moet dan eerst weer ff het hele topic doorspitten. Eigenlijk heb ik pas achteraf goed begrepen dat Sodejuu een gemodde SOTA-CD-speler meeneemt; eventueel zou er dus nog een prettig geprijsd cd-spelertje even naast gezet kunnen worden voor een snel vergelijkje. Maar dat is echt maar een terzijdetje en kan bij gebrek aan belangstelling makkelijk onder de tafel verdwijnen. Mijn prettig geprijsde Consonance ( Link to comment Share on other sites More sharing options...
s.o.t.a jerry Posted 23 november 2006 Report Share Posted 23 november 2006 Ik kan mijn Sphinx en gemodde HK- cd-spelers meenemen,als Roger dit niet erg vindt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 23 november 2006 Report Share Posted 23 november 2006 Ik neem niks mee, behalve mezelf en een goed humeur en schone oortjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 23 november 2006 Report Share Posted 23 november 2006 Ik neem niks mee, behalve mezelf en een goed humeur en schone oortjes. Ik ook. En misschien wat ceedeetjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 23 november 2006 Report Share Posted 23 november 2006 Ik neem niks mee, behalve mezelf en een goed humeur en schone oortjes. Vergeet je phonotrap niet Jerry, je mag alles meebrengen wat je wil. Het enige probleem is dezelfde interlinks voor alle bronnen. De vorige keer toen we de AVM/EAD combi met de HK vergeleken bleek ook dat de bekabeling veel deed Nog even voor zij die wel iets naderhand willen blijven nuttigen. De mogelijkheid bestaat om daar te eten. De keuken is niet van restaurantniveau, maar je gaat zeker niet met honger weg. Ik heb zo net de menukaart gekregen. De prijzen zijn iig zeer aangenaam te noemen: Schnitzel met champignons Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 24 november 2006 Report Share Posted 24 november 2006 Ik neem niks mee, behalve mezelf en een goed humeur en schone oortjes. Vergeet je phonotrap niet Nog even voor zij die wel iets naderhand willen blijven nuttigen. De mogelijkheid bestaat om daar te eten. De keuken is niet van restaurantniveau, maar je gaat zeker niet met honger weg. Ik heb zo net de menukaart gekregen. De prijzen zijn iig zeer aangenaam te noemen: Schnitzel met champignons Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 24 november 2006 Report Share Posted 24 november 2006 ...eventueel zou er dus nog een prettig geprijsd cd-spelertje even naast gezet kunnen worden voor een snel vergelijkje. Mijn prettig geprijsde Consonance ( Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 24 november 2006 Report Share Posted 24 november 2006 Wordt het allemaal niet 'n beetje teveel...??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 24 november 2006 Report Share Posted 24 november 2006 Wordt het allemaal niet 'n beetje teveel...??? Hans, die phonotrap is niet voor die dag, maar wordt hier en daar aangepast. Er wordt iig niet mee gespeeld en zal niet te zien zijn op de meeting Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 24 november 2006 Report Share Posted 24 november 2006 Wordt het allemaal niet 'n beetje teveel...??? Hans, die phonotrap is niet voor die dag, maar wordt hier en daar aangepast. Er wordt iig niet mee gespeeld en zal niet te zien zijn op de meeting Ik bedoel eigenlijk ook al met de CD-spelers... Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 24 november 2006 Report Share Posted 24 november 2006 Hans, die phonotrap is niet voor die dag, maar wordt hier en daar aangepast. Er wordt iig niet mee gespeeld en zal niet te zien zijn op de meeting Hoi Sodejuu, Mondejuu zeg , nu heb je hem boos gemaakt. Aaaaaah mag tie ook niet ff kijken dan ? Hij had zich er zoooooo op verheugd !! Hoi Hans Ik ben ook wel die mening toegedaan dat het wellicht een beetje veel wordt. Het zou ook wel fijn zijn als we nog een beetje tijd over hielden om lekker gezellig te kunnen klessebessen over die prachtige hobby hifi enz. groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 24 november 2006 Report Share Posted 24 november 2006 Volgens mij valt het wel mee; de CD-speler komt steeds ( door mij) naar voren omdat daar indertijd om gevraagd is. Uiteindelijk is het "echte" onderwerp van de dag de vergelijking van de voorversterkers en aan het eind de live-opnamesessie; als we tussen de middag een broodje eten ed dan kunnen degen die dat willen desnoods en bij voldoende animo/ruimte nog wel ff 1 CD-spelertje ergens aan hangen, dat is de gedachte. Ik maak vanavond/straks het beloofde overzicht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 24 november 2006 Report Share Posted 24 november 2006 Ik heb de eerste posting aangepast en bij de deelnemers naar beste vermogen vermeld wat men meeneemt; als er iets ointbreekt of anderszins niet in orde is, graag even melden cq. controleren of e.e.a. klopt. Ik ben zelf ook een beetje de draad kwijt wat de beschikbare apparatuur betreft. Voor de voorversterkervergelijking is er meen ik nu de Bryston van Sodejuu, de Hawk van Hansko, de nieuwe/vernieuwde Array en een passieve pre, beide van Hans, een CR developments buizenpre en een int sony met pre-out; Geerdie heeft ook nog een AVM V1 bij zich (komt niet aan de beurt) en is er van SOTA Jerry nu nog een Sphinx? of betreft dat een CD-speler? Duidelijk is dat als er al een CD-speler extra bij komt, de ruimte hiervoor uiterst beperkt tot 0,0 is. Ik ben verder volop tevreden met het ter plaatse aangeboden menu van de "huis"kastelein. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 24 november 2006 Report Share Posted 24 november 2006 Ik heb de eerste posting aangepast en bij de deelnemers naar beste vermogen vermeld wat men meeneemt; als er iets ointbreekt of anderszins niet in orde is, graag even melden cq. controleren of e.e.a. klopt.Ik ben zelf ook een beetje de draad kwijt wat de beschikbare apparatuur betreft. Voor de voorversterkervergelijking is er meen ik nu de Bryston van Sodejuu, de Hawk van Hansko, de nieuwe/vernieuwde Array en een passieve pre, beide van Hans, een CR developments buizenpre en een int sony met pre-out; Geerdie heeft ook nog een AVM V1 bij zich (komt niet aan de beurt) en is er van SOTA Jerry nu nog een Sphinx? of betreft dat een CD-speler? Duidelijk is dat als er al een CD-speler extra bij komt, de ruimte hiervoor uiterst beperkt tot 0,0 is. Ik ben verder volop tevreden met het ter plaatse aangeboden menu van de "huis"kastelein. Klopt, Ik neem de P12 buizenregelversterker mee van Hawk Audio. Tot 2 december. Hans, SOTA Jerry en ondergetekende rijden met Hans van Liempd mee en blijven niet eten. Hansko Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 24 november 2006 Report Share Posted 24 november 2006 Ik heb de eerste posting aangepast en bij de deelnemers naar beste vermogen vermeld wat men meeneemt; als er iets ointbreekt of anderszins niet in orde is, graag even melden cq. controleren of e.e.a. klopt. Ik ben zelf ook een beetje de draad kwijt wat de beschikbare apparatuur betreft. Voor de voorversterkervergelijking is er meen ik nu de Bryston van Sodejuu, de Hawk van Hansko, de nieuwe/vernieuwde Array en een passieve pre, beide van Hans, een CR developments buizenpre en een int sony met pre-out; Geerdie heeft ook nog een AVM V1 bij zich (komt niet aan de beurt) en is er van SOTA Jerry nu nog een Sphinx? of betreft dat een CD-speler? Duidelijk is dat als er al een CD-speler extra bij komt, de ruimte hiervoor uiterst beperkt tot 0,0 is. Ik ben verder volop tevreden met het ter plaatse aangeboden menu van de "huis"kastelein. Klopt, Ik neem de P12 buizenregelversterker mee van Hawk Audio. Tot 2 december. Hans, SOTA Jerry en ondergetekende rijden met Hans van Liempd mee en blijven niet eten. Hansko Ad, de saxofonist rijdt ook mee.... Overigens schijnt Ad wat opgenomen te hebben. Ik ga daar morgen eens naar luisteren. Voor alle duidelijkheid, er wordt niks opgenomen.. alleen weergegeven en daarna hetzelfde stukje live "geblazen". De gewijzigde voortrap is duidelijk weer een stapje naar voor. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 25 november 2006 Report Share Posted 25 november 2006 Vanmiddag de eerste pogingen tot een opname gehoord. Dit kon nogal wat beter. We hebben nu een opname opstelling waarbij het geluid de werkelijkheid dichter benaderd. Al blijft het "behelpen", wat zit er een kracht en warmte in een klarinet. Dat zal echt niet simpel zijn dat te evenaren of zelfs maar te benaderen. Volgende week brengt Ad een klarinet en een saxofoon mee. We proberen het kort te houden en alleen een enkel stukje te spelen en dat vergelijken met het opgenomen stukje. Ik vrees dat de meesten zullen ervaren dat high-end nog ver van realisme afstaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts