Jump to content

Wat nu

james bond
 Share

Recommended Posts

De etherpiraat is gelukkig weer uit de lucht, nu eens lekker luisteren, het klinkt wel weer een stukje beter, deze keer is het geluid weer wat echter, de drums klinken net wat strakker de violen klinken mooier. mijn dank aan de heren is zeer groot en nu maar luisteren!

gegroet!

Hoi James,

Geweldig om te lezen dat je zo van je platen kan genieten.

Ook leuk om te zien dat er bij iedere upgrade toch weer zoveel aan het geluid verbeterd.

Ik ben benieuw waar je uit eindelijk uit komt met je zoek tocht naar beter geluid.

Groetjes George

We zijn nu een tijdje verder de bluenote phone pre deed ineens niets meer, de zekering lag eruit, is ook wel logisch met een 'Iets" zwaardere trafo, dus eerst een andere zekering erin. Voor heen had ik een heerlijk geluid, alles was mooi in evenwicht nadat de zekering het begaf en ik er een andere instopte. was er vooral heeeeeeeel veeeeel laag, het hoog klonk geknepen. snapte er geen bal van. Toen kreeg ik van Henk een nieuwe zekering, tot mijn verbazing, was het hoog weer helder, het laag weer normaal.

Daarna de oude zekering er weer in, en wederom alleen maar laag. nieuwe erin.

Wie kan het mij uitleggen waarom dit zo ontzettend veel verschil maakt ik snap er geen bal van.

Gegroet James Bond