seoman Posted 5 oktober 2006 Report Share Posted 5 oktober 2006 Hoi mijn philips 32W8606 is er mee gestopt. Eerst bolde de zijkanten van het beeld regelmatig op. Gisteren klapte het beeld in elkaar en begon het standby lampje te knipperen. Na uit zetten klapte weer meteen het beeld in elkaar. Nu gaat meteen het lampje knipperen. Heeft iemand enig idee of deze tv nog te redden is? Ik kan geen slechte kontakten vinden of andere zichtbare schade. Is een reparatie zinvol of moet ik een nieuwe kopen. ding is amper 5-6 jaar Groetjes Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 6 oktober 2006 Report Share Posted 6 oktober 2006 seoman said: Hoi mijn philips 32W8606 is er mee gestopt. Eerst bolde de zijkanten van het beeld regelmatig op. Gisteren klapte het beeld in elkaar en begon het standby lampje te knipperen. Na uit zetten klapte weer meteen het beeld in elkaar. Nu gaat meteen het lampje knipperen. Heeft iemand enig idee of deze tv nog te redden is? Ik kan geen slechte kontakten vinden of andere zichtbare schade. Is een reparatie zinvol of moet ik een nieuwe kopen. ding is amper 5-6 jaar Groetjes Simon Hey, Simon! Zo te horen is of de RGB of de Beeldbuis zelf naar z'n grootje! Informeer even bij Philips of er een coulanceregeling bestaat op een nieuwe buis, want er zijn in die tijd meer slechte buizen op de markt gebracht, die Philips later kostenloos heeft vervangen. tel.nr; 0900-8407. Als je tijdens aanschaf geen 6 jaar service hebt afgesloten en Philips doet niets, dan zou ik voor een nieuwe gaan, aangezien CRT nog amper gemaakt wordt en een losse buis vervangen kost zo'n Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 6 oktober 2006 Author Report Share Posted 6 oktober 2006 Jemig dat belooft weinig goeds. De reparatie dienst belooft binnen een paar weken te kunnen repareren 't schijnt druk te zijn door al dat ge-onweer. bah Worden er eigenlijk nog goeie tv gemaakt? Liefst met veel aansluit mogenlijkheden. Heb een jvc gezien 32" met 3 scarts. Waar blijft eigenlijk de digitale aansluiting? Tv zijn al jaren niet meer analoog. ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 10 oktober 2006 Report Share Posted 10 oktober 2006 Simon, doel je op beeldbuistv's? ( CRT ) Alleen Philips, JVC en Samsung met een paar kleine spelers op de markt maken nog CRT. Sony, Panasonic etc. zijn al gestopt en focussen volledig op platte tv's. Als je pers Link to comment Share on other sites More sharing options...
azh Posted 10 oktober 2006 Report Share Posted 10 oktober 2006 H Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 10 oktober 2006 Author Report Share Posted 10 oktober 2006 Lestat said: Simon, doel je op beeldbuistv's? ( CRT ) Alleen Philips, JVC en Samsung met een paar kleine spelers op de markt maken nog CRT. Sony, Panasonic etc. zijn al gestopt en focussen volledig op platte tv's. Als je pers Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 11 oktober 2006 Report Share Posted 11 oktober 2006 azh said: H Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 11 oktober 2006 Author Report Share Posted 11 oktober 2006 Lestat said: Afwachten wat de kosten gaan worden, dan maar! Ik zal voor je duimen! Dank je, ik ben erg benieuwd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts