Guest Zwever Posted 18 juni 2001 Report Share Posted 18 juni 2001 Vorige week heb ik een Sonneteer versterker beluisterd (Campion,als ik het goed heb) en was zeer onder de indruk van het gepresenteerde geluid. Een mooi doorzichtig beeld zonder scherpte. Overigens was ik ook zeer onder de indruk van een Sugden A21 versterker, alleen deze klonk m.i. wat scherper. Ik ben benieuwd naar ervaringen van andere forum bezoekers met deze versterkertjes. Heeft iemand een voorkeur voor een van beide en met wat voor andere apparatuur zijn deze versterkers goed te matchen. Overigens mekwaardig dat ik zelden iets hoor over deze merken en het aantal winkels dat deze merken verkoopt ook op een hand is te tellen, terwijl ik ze echt veel beter dan elk confectie-merk vind klinken. ( in dezelfed prijsklasse rond 3000,-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 18 juni 2001 Report Share Posted 18 juni 2001 Hallo Zwever, De Sonneteer versterker staan inderdaad op eenzame hoogte,qua kwaliteit. (zie www.sonneteer.com) Ik heb de Campion en de Alabaster van Sonneteer ook 'n keer beluisterd. Dhr. Rinsma deed me zelfs 'n keer 't volgende voorstel: "Als ik 'n andere versterker vond voor die prijs die beter klinkt,en 'm kon laten horen,dan kreeg ik de Sonneteer campion kado!" Maar goed, da's me teveel werk,en ik vrees ook dat 't me niet lukt. Ook de Sonneteer CD-speler is geweldig. Ik weet zo niet wat ie moet kosten,maar hij klonk geweldig op m'n Naim versterker. Ik denk dat weinig zaken 't merk voeren,omdat veel mensen niet zo gauw zwichten voor 'n nieuw,onbekend merk. (of zoals we hier in't noorden ook wel 'ns zeggen:"Wat 'n boer nie kent,dat vret hij niet!" Groeten, Alco. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts