Jump to content

Advies CD-speler gevraagd

Zev
 Share

Recommended Posts

Gezien de topicstarters posting history. Waarom geen Linn (bv Unidisk)?

Het is mijn inziens ook wel afhankelijk of je alleen cd of ook veel SACD en eventueel DVD draait.

Als dat het geval is dan zijn de Linn Unidisk spelers inderdaad een aanrader.

Maar als je meest CD draait dan zou je toch ook zeker eens naar de nieuwe Linn Majik CD moeten luisteren .

Erg goed en de prijs rond de

Ja, kan je m gelijk weer weg doen.

Sorry hoor, maar ehh tot 3000 euro? En dan geen Meridian G06 of net iets gedetaileerder G08 kopen? Lijkt mij de absolute referentie in die prijsklasse. Ik draai zelf met een G07 (1075eur 2de hands), en die klinkt gewoon beter :D dan alles wat ik eerder heb gehoord (oa Levinson, Classe, Rega, Philips SA963SAvM, etc.) qua plaatsing, diepte, en eigenlijk vooral autoriteit (moeilijk meetbaar begrip, geef ik toe, maar speel maar s een knallende bigband af op een slechte en een goede cd speler. Weet je precies wat ik bedoel).

Ja, kan je m gelijk weer weg doen.

Wat een onzin ,heb je die cd speler dan al eens beluisterd ?

Ik geloof best dat de Meridian een hele goede speler is , en vind het ook absoluut een heel mooi merk maar om zulke uitspraken te doen over apparatuur die je nog nooit beluisterd hebt ,dat slaat nergens op.

• 1 month later...

Ik geloof dat ik voor een CD met een buis zou gaan. Dan kan je (nog proberen) het geluid wat aan te passen aan je smaak. Zo'n North Star is ook wel een mooi ding.