qwert Posted 9 oktober 2006 Report Share Posted 9 oktober 2006 Tijdens het luisteren van een CD schrok ik opeens omdat hij plotseling bleef vasthangen (nummer 7, na 3:02 minuten), wat ik nog nooit eerder meegemaakt heb met mijn Sony CD speler. Bij nadere inspectie bleek de CD totaal geen enkele beschadiging of wat dan ook te hebben, en kan deze wel probleemloos afspelen op dat betreffende nummer op mijn 2 laptops, DVD speler en draagbare radio/CD speler. Zou mijn Sony CD speler langzaam zijn einde naderen? Heb de lens al schoon gemaakt, maar het probleem blijft Vreemd alleen bij deze ene CD blijft hij vast hangen, niet bij alle andere CD's die ik erin stop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 9 oktober 2006 Report Share Posted 9 oktober 2006 Ik had dat ook bij mijn Sony, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silversurfer Posted 9 oktober 2006 Report Share Posted 9 oktober 2006 Heb je de CD al op een andere speler geprobeerd? Het kan zijn dat er een fout in de datalaag van de CD zit. Ik heb ze ook wel eens, zelf gebrande dat dan weer wel. Als het dat niet is kun je de glijstangetjes die Buizenbart aandroeg eens insmeren met glijmiddel Kan nooit kwaad. greetz Jeroen Tijdens het luisteren van een CD schrok ik opeens omdat hij plotseling bleef vasthangen (nummer 7, na 3:02 minuten), wat ik nog nooit eerder meegemaakt heb met mijn Sony CD speler. Bij nadere inspectie bleek de CD totaal geen enkele beschadiging of wat dan ook te hebben, en kan deze wel probleemloos afspelen op dat betreffende nummer op mijn 2 laptops, DVD speler en draagbare radio/CD speler. Zou mijn Sony CD speler langzaam zijn einde naderen? Heb de lens al schoon gemaakt, maar het probleem blijft Vreemd alleen bij deze ene CD blijft hij vast hangen, niet bij alle andere CD's die ik erin stop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
james bond Posted 9 oktober 2006 Report Share Posted 9 oktober 2006 download exact audio copy eens van het internet, en lees dan de cd in , zet hem op de langzaamste snelheid die mogelijk is en kijk. Dan kan je zien of het aan de cd ligt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 9 oktober 2006 Author Report Share Posted 9 oktober 2006 download exact audio copy eens van het internet, en lees dan de cd in , zet hem op de langzaamste snelheid die mogelijk is en kijk. Dan kan je zien of het aan de cd ligt. Bedankt voor de uitleg en antwoorden, maar kun je mij dan eens de link geven waar ik dat programmaatje kan downloaden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silversurfer Posted 9 oktober 2006 Report Share Posted 9 oktober 2006 FF Googelen en je vind vast deze wel: Exact audio copy Jeroen download exact audio copy eens van het internet, en lees dan de cd in , zet hem op de langzaamste snelheid die mogelijk is en kijk. Dan kan je zien of het aan de cd ligt. Bedankt voor de uitleg en antwoorden, maar kun je mij dan eens de link geven waar ik dat programmaatje kan downloaden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts