naj Posted 9 oktober 2006 Report Share Posted 9 oktober 2006 Ik hoop hier aan het juiste adres te zijn! Ik rij met een motor. Om mijn onderweg zijn wat muzikaal te ondersteunen is er een radio/mp3 speler onder het zadel ingebouwd en loop ter een draad van de radio naar het stuur om vandaar een verbinding te maken naar een hoofdtelefoon in de helm. Daar klemt het schoentje. Hoe krijg ik een hoofdtelefoon aangesloten op de luidspreker uitgang van een autoradio. Ik vermoed dat ik vanalles om zeep ga helpen als ik dat daar gewoon aanhang zoals een luidspreker. Voor alle duidelijkheid --> ik ben een groentje wat audio betreft. Alvast bedankt voor U medeleven met mijn onkunde! Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 9 oktober 2006 Report Share Posted 9 oktober 2006 Ik hoop hier aan het juiste adres te zijn! Ik rij met een motor. Om mijn onderweg zijn wat muzikaal te ondersteunen is er een radio/mp3 speler onder het zadel ingebouwd en loop ter een draad van de radio naar het stuur om vandaar een verbinding te maken naar een hoofdtelefoon in de helm.Daar klemt het schoentje. Hoe krijg ik een hoofdtelefoon aangesloten op de luidspreker uitgang van een autoradio. Ik vermoed dat ik vanalles om zeep ga helpen als ik dat daar gewoon aanhang zoals een luidspreker. Voor alle duidelijkheid --> ik ben een groentje wat audio betreft. Alvast bedankt voor U medeleven met mijn onkunde! Een hoofdtelefoon is meestal hoogohmig en kun je dus zondermeer aansluiten op je speaker aansluitingen. Wel voorzichtig zijn met de volumeknop, het gaat gauw te hard. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 17 oktober 2006 Report Share Posted 17 oktober 2006 Je bent ook bekent met de prijzen van het rijden met muziek op? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts