Jump to content

Trichord Diablo

carl
 Share

Recommended Posts

Guest Kraus vonBentinck

Hoi Carl,

ga je de Quad phono nog uitproberen?

Als mijn phonopre klaar is, kom ik eens bij je langs met het ding onder mijn arm als je dat leuk vindt.

Duurt nog wel tot begin 2007, maar jij gaat toch niet over 1 nacht ijs en misschien heeft het dan nog helemaal niet gevroren!

• Members

De Diablo heb ik nooit gehoord. Verleden week wel uitgebreid geluisterd naar de Dino, en deze deed totaal niet onder voor de Phonomena (terwijl hij toch maar de helft kost). Dit geeft toch wel iets aan over de kwaliteiten van Trichord.

Maar je zult zo onderhand toch zelf alles wel gehoord hebben van wat er interresant is in Phonotrappen-land ? Heb je al een shortlist van waaruit te kiezen gemaakt, of blijf je maar rondzoeken ? Op een gegeven moment ga je toch het risico van het ''door-de-bomen-het-bos-niet-zien'' effect lopen.

Het houdt je van de straat Arden!

In alle eerlijkheid ik heb er vier in huis gehad waaronder een voor de grap (veel te duur ). De Whest was het bijna maar vond ik iets te zwaar in het midden. De Diablo schijnt dat iets minder te hebben volgens een recensie in de Hifi World. Misschien wordt hem dat wel.