Jump to content

B&W 803S of KEF Reference 203

Albert Maassen
 Share

Recommended Posts

Beste,

In z'n algemeenheid als advies.

Ga beide speakers beluisteren,liefst naast elkaar,zodat je de verschillen goed kan horen.

Doe dat thuis in je eigen ruimte met je eigen apparatuur.

Dan kom je er snel achter of het match of niet.

Vraag aan de winkelier of hij ermee accoord kan gaan dat je ze thuis beluisterd (ipv in de winkel).Wilt de winkelier een aanbetaling (kan ik me voorstellen) doe dat en vraag ...als je de speakers niets vind ,dus niet match in je set of whatever ,of je je aanbetaling gewoon terug krjgt.

Wil de winklelier hier niet aan meewerken of je aanbetaling niet terug geeft in cash,maar in een tegoedbon....LOOP DAN SNEL DOOR !!!!!

Een goede audiodealer/winkelier zal je altijd de speakers laten beluisteren bij je thuis en nemen je speakers gewoon terug als ze niet matchen in je set en meestal zonder vragen of morren.

Beidde speakers zijn goede speakers,niets mis mee.

Zelf luisteren is het beste advies !!!

Overigens welke type's hebben we het over en met wat voor versterking heb je enz?

Met groet,

:cool2:

Hoi. Na het beluisteren van de KEF 203 valt deze defenitief af: te schreeuwerig t.o.v. de B&W.Ik heb nu de mogelijkheid voor een zacht prijsje de B&W Matrix 802 serie 3 over te nemen. Is dit een goed alternatief voor de B&W Nautilus 803. Alvast bedankt voor je reaktie. Albert

Beste Albert,

Daar krijg je absoluut geen spijt van. In mijn persoonlijke optiek nog steeds een van de fraaiste en meest neutrale weergevers te koop. Is een topklasse weergever die voor ajren muziekplezier gaat zorgen, en absoluut nooit schreeuwerig is. Let wel, ze hebben wel een hele goede versterker nodig. ;)

Groeten,

Bas