Zee Posted 8 november 2006 Author Report Share Posted 8 november 2006 Als je al een goede DAC hebt heeft het weinig zin de Transporter te kopen omdat deze (naast de additionele bedieningsmogelijkheden) alleen in het analoge deel 'audiofiel' is opgebouwd. Koop is dit geval dus gewoon en Squeezebox en laat je verrassen door nieuwe muziek! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MeetingPeopleIsEasy Posted 9 november 2006 Report Share Posted 9 november 2006 Vraag is ook een beetje: spuugt die squeezebox iets uit waar mijn DAC wat mee kan. En hoe weet ik dat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zee Posted 9 november 2006 Author Report Share Posted 9 november 2006 De SB heeft een SP/DIF en een Toslink uitgang (naast een RCA analoog uit) die je dus gewoon naar je DAC kunt leiden. Hier vind je meer info: http://www.slimdevices.com/pi_squeezebox.html Er zijn meer devices die soortgelijke fuctionaliteit als de SB hebben, maar naar mijn weten heeft de SB de meest uitgebreide ondersteuning qua file formats en heeft hij als voordeel dat de software open source is. Er is dan ook een hele community die allerlei extra add ins heeft gemaakt. Kijk op de site van Slimdevices maar eens op het forum van de gebruikerscommunity! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts